zehn Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en Bærbar Acer 800. Har et stort problem. Viften i den starter ikke. Den har ikke kortsluttet ellernoe siden den begynner å blåse når jeg først slår på pcen. Har prøvd diverse spill nå uten at den starter å blåse. Da kommer det masse farger og flimring på skjermen, så det er åpenbart noe galt med viften, siden det produseres nok av varme. Hva kan være galt? Fatter det ikke siden viften funker noen ganger. Har ikke helt fått oversikt over i hvilke situasjoner. Har nettop installert windows på nytt, uten å ha lagt inn spesielt ekstra.. Lenke til kommentar
zehn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Fins det noe program som kan sette vifta i bærbare pcer til å kjøre kontinuerlig? Dette kan være løsningen for meg. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 SPEEDFAN , rull deg ned til DOWNLOAD. Lenke til kommentar
zehn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Er ikke helt sikker, men jeg tror ikke Speedfan finner viften min Lenke til kommentar
zehn Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 De har ikke support i helga Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Da venter du over helga med å gjøre noe drastisk... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Du bør ikke bruke maskinen hvis viften ikke starter. Sannsynligheten for at du ødelegger noe grunnet for høy temperatur er stor. Kontakt Acer eller der du kjøpte den, du Endret 6. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå