emilhauk Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg registrer en del $_SESSION['xxx'] variabler på siden min, disse bruker jeg som alle andre gjør på sidene sine. Det jeg sliter med er at session-variablene min plutselig får helt andre navn. Den første blir erstattet med "array" og den andre blir erstattet med brukernavnet til sql-databasen(!). Resten av de virker tilsynelatende helt greit. Ok, kansje ikke det merkeligste.. Det kommer her: Det funker helt fint lokalt på maskinen min, bare ikke hos hosten min... Hosten min bruker PHP v. 4.3.1 Jeg bruker PHP v. 4.3.6 Kan noen hjelpe?? Mvh -Emil Endret 4. juni 2004 av emilhauk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare hvis vi får se litt kode. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Antar at det er en parse error et eller annet sted. Evt. noe trøbbel med register_globals som stjeler session-variablene og henter de fra url istedenfor elns. Lenke til kommentar
emilhauk Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Er det mulig og slå av registrer globals via ini_set eller noe? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vet ikke. Mulig det går an midlertidig. Er ikke værre enn å prøve, uansett... Lenke til kommentar
emilhauk Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det funket som bare det Tusen takk for all hjelp! Med Vennlig Hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå