habberst Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hei jeg sprengte akkuuratt en CD i DVD rommen og jeg har renset rommen for alle biter. jeg har skjekket om den virker å det gjør den. men er den trygg? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 scheisse, hvordan mekka du det? faren er stor for at det fortsatt lgger biter inne i romen, hvis de kommer i drevene kan det nok ødelegge Lenke til kommentar
habberst Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 scheisse, hvordan mekka du det? faren er stor for at det fortsatt lgger biter inne i romen, hvis de kommer i drevene kan det nok ødelegge tokk frahverandra alt å renset. gikk litt fort i svingen der ja Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det samme skjedde med meg en gang. Fytti rakkern og det smalt! Holdte på å falle av stolen! Tok med dvd-rom'en tilbake til Komplett og de gav meg en ny. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har en teori på hvordan dette kan skje? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Broren min opplevde dette for noen uker siden. Sendte i retur til PS-Data og fikk ny cd-brenner tilbake - sammen med restene av Sims-cd'en. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skjevhet, eller skader i platen gjør at den sprekker opp når den snurrer utrolig fort. Til slutt klarer den ikke og motstå belastningen og det sier pang. Billige plater er vel det som går først i raske cdrommer, har ikke skjedd meg enda... Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skjevhet, eller skader i platen gjør at den sprekker opp når den snurrer utrolig fort. Til slutt klarer den ikke og motstå belastningen og det sier pang. Billige plater er vel det som går først i raske cdrommer, har ikke skjedd meg enda... jaggu.. holde meg unna "noname" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 kjøpte 10 plater for 20 kr på lefdal tror jeg, har gått bra så langt. Er bare å kjøre på helt til det smeller Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har ikke skjed meg heller enda, men så har jeg "oppgradert" firmware på spillerne mine slik at de ikke snurrer på maks hastighet. Det er bare bråk og støy uten merkbar hastighetsøkning. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Trodde de fleste CD-ROM spillere klarte å oppdage at platen ikke snurret jevnt? Høres uansett utrolig ut, litt rart at det ikke har gått utover lesehodet også... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Må nok skuffe deg og si at det bare er og kjøpe ny CD/DVD rom.. Er nok biter til de grader inne i rommen nå, gikk ikke ann og rydde min brors CD Rom som knuste. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har ikke skjed meg heller enda, men så har jeg "oppgradert" firmware på spillerne mine slik at de ikke snurrer på maks hastighet. Det er bare bråk og støy uten merkbar hastighetsøkning. har gjort det jeg også på min pioneer dvdspiller. den står i quiet mode, var simpelt å gjøre det med pioneer sin utility Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Da jeg leste denne kom jeg på skjebnen til mine medal of honor plater.. Både CD 1 og 2 fikk sprekker fra CD-ROMen, og jeg måtte legge dem bort for godt. Dette var til og med en 48x Rom.. Det viser at det ikke alltid er noname brenneplater som går fløyten. Jeg var faktisk så lat at jeg ikke orka å ta dem tilbake til butikken for å klage.. det hadde tross alt gått 6 mnd. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er flere tråder på forumet om dette og der ble det konkludert med at plater som er gammle og skjøre eller har plast av dårlig kvalitet vil gå i oppløsning ved store hastigheter,med dette menes hastigheter fra 48x til 52x. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er flere tråder på forumet om dette Jepp, man burde kanskje fortsatt diskusjonen her Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Helt vanlig problem Dårlige plater + høy rotasjon = PANG!!! Det skjedde til og med med en billig 4x DVD+R plate i en pioneer DVR-107D ved 8x brenning. (Hacket firmware som tillater brenning av 4x plater på 8x). Brant ok på 6x helt til den skulle gire opp til 8x. PANG. fronten av DVD-Spilleren ble sprengt i stykker og platebitene sprutet ut samtidig som PC'en døde (ble kortslutning inne i brenneren). Pc'en virket helt fint etter at brenneren var tatt ut - men brenneren måtte gå rett i søpla.... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Må nok skuffe deg og si at det bare er og kjøpe ny CD/DVD rom..Er nok biter til de grader inne i rommen nå, gikk ikke ann og rydde min brors CD Rom som knuste. Tja, den CD-romen jeg fortalte om i en tidligere tråd gav jeg vekk til en kamerat. Etter jeg hadde brukket og herjet litt ned i den for å se hva som gikk gale. Han påstår at den funker fint. Jeg vet ikke, men jeg tviler... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 dette er ikke noe nytt fenomen da er NESTEN like vanlig som at batteriet til noika telefoner exploderer, de såkalte uorginale da, påstår nokia i hverrtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå