kyrsjo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://www.gnome.org/~campd/gnome-roadmap.txt Virker som de største endringene planlagt hovedsakelig er tekniske bakrunnsgreier pga. Ximian kjøpt av novel. Er vel heller ikke usannsynelig at Novel er interessert i å "spleise" Ximian(gnome/evolution) og SuSe (som nå kjører KDE). Dette KAN bli bra. Stod også noe om muligheter å flytte over på JAVA/C#. Hvorfor? Sto ikke. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Urk. Snart på tide å oppgradere til 2.6 her i gården også, men orker ikke kompileringa. Så da bør jeg vel kanskje skifte ut Gentoo også .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://www.gnome.org/~campd/gnome-roadmap.txt[...] Dette KAN bli bra. [...] Det kan bli veldig spennende å se hva de får til. Gnome 2.6 er hvertfall et skritt i riktig retning Stå på Gnome utviklere! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, men jeg håper de velger å fokusere på "core" funksjonalitet i stedet for "bloat". Mener faktisk det er viktigere med en god, integrert nettleser (lastet akkurat ned ephiphany, og det er den KJAPPESTE nettleseren jeg noen sinne har vært borte i. Hverken Opera 7.50 eller Mozilla har ikke mye å stille opp der...) enn integrert blogging... Noen som vet om ephipany støtter java/flash? Har inne java på mozilla/opera (i /usr/lib/mozilla/plugins), og det funker. Men vil det funke på ephipany? Har forstått at ephiphany er basert på mozilla-engine, så det burde vel funke? http://slashdot.org/article.pl?sid=04/06/04/161217 er annbefalt lesning. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Urk. Snart på tide å oppgradere til 2.6 her i gården også, men orker ikke kompileringa. Så da bør jeg vel kanskje skifte ut Gentoo også .. En dag måtte det komme. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hmmm..... min ephipany krasjer i hytt og gevær. Tror faktisk aldri jeg har startet den utenat jeg får opp det "recover from crash" vinduet... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Tenker jeg får teste den litt over sommeren, hvis det ser bra ut bruker vi den som "standard peke-klikke" nettleser på skolen. Folka kommer stort sett fra IE, og Opera er litt uforståelig for en del, samt Mozilla som har tidvis uleselige fonter og er treig som f... Jeg har ephiphany 1.2.4 Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 pussig... Prøv å gå inn på filopplasteren på its-learning med ephiphany og java inne... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vel, la oss ikke engang gå inn på hvor idiotisk filopplasteren til its-learning er. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja... Jeg sendte dem en mail (og jeg er "super-feiretter" mot opera/linux - har til og med laptop-sekk med logoen deres ) om at den er "en smule" irriterende å bruke - den begynner i "/" og viser alle skjulte filer... Jaaaadaaaa mas mas mas. Vi tar meldingen din alvorlig og fikser den kansje i neste versjon... ARG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå