salte aper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har pcen fult av sånne superbar sourchbar og fult av popup kommer opp hele tiden C:/programfiler er fult av ''bar'' mapper jeg har adware men det klikker når jeg søker! noen som vet hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 formater og vit hva du installerer Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) nei jeg gidder ikke å formatere har så mye jeg ikke vil slette jeg blir gærn snart vær gang jeg spiller kommer altid noe dritt spillet minimerer seg så kommer det popup Endret 4. juni 2004 av salte aper Lenke til kommentar
Skello Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Instaler Spybot oppdater den og kjør en scan. Så kan du prøve og kjøre ad-aware etterpå. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Instaler Spybot oppdater den og kjør en scan. Så kan du prøve og kjøre ad-aware etterpå. Det er vel en fare for at det "klikker" da og? Til trådstarter: Du simpelthen må formatere etterhvert. Har du DVD-brenner er det jo ikke noe problem å ta backup... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Spybot vil ikke nødvendigvis klikke nei. Har kommet en helt ny versjon som skal være resistent mot spyware som blokkerer programmet. Uansett, et par ålreite regler for pc'bruk er å aldri innstallere kazaa, aldri si ja til ting du ikke vet hva er, og passe på hvor du surfer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg