Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Denne kan vere kjekk og ha hvis man skal teste PSU uten hovedkort! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIATXSTART EDIT: så først nå at den ikke har kommet ut Endret 5. juni 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://www.overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 altså.. 20 kr for den dingsen + frakt... pigede ta... for å starte PSU trenger du bare en ledningsstump som du skreller lett i begge ender. På rekka nærmest festeklipset på kontakten kan du telle til hull nr 4 fra hver side. disse kortslutter du bare med ledningsstumpen og.. Voila.. den spinner. (teller til 4 fra hver ende er enklere å forklare at ene er jord, den andre er trigger kontakten. NB- den ledningen av de 2 som du kommer til som er svart er da jord) Trengte bare selv en liten titt i boka som fulgte med hovedkortet for å finne dette ut da. alt. se på bildet til linken over her så ser du hvilke kontakter som trengs å kortsluttes. men... selvfølgelig.. kan alltids betale 20 kr + frakt ass... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 og der datt det inn en link som viser dette ja.. sånn går det når man bruker lang tid å skrive med en finger Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jaja Kozesmurf, visst du bestiller fra microplex.no bare for å bestille den må du jo være stokk dum Sikkert veldig kjekk og ha den, finner selv nesten aldri noen ledningsstumper når jeg trenger dem 9 kr. er jo heller ikke mye... Endret 5. juni 2004 av razer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) altså.. 20 kr for den dingsen + frakt...pigede ta... for å starte PSU trenger du bare en ledningsstump som du skreller lett i begge ender. På rekka nærmest festeklipset på kontakten kan du telle til hull nr 4 fra hver side. disse kortslutter du bare med ledningsstumpen og.. Voila.. den spinner. (teller til 4 fra hver ende er enklere å forklare at ene er jord, den andre er trigger kontakten. NB- den ledningen av de 2 som du kommer til som er svart er da jord) Trengte bare selv en liten titt i boka som fulgte med hovedkortet for å finne dette ut da. alt. se på bildet til linken over her så ser du hvilke kontakter som trengs å kortsluttes. men... selvfølgelig.. kan alltids betale 20 kr + frakt ass... jeg vet... men neste gang jeg bestiller noe derifra, så følger den med EDIT: poW er ikke det 70 kr i frakt? Endret 5. juni 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) LOOOOOL hvorfor ikke bare stappe en ledning mellom blå(eller var det grønn? den har iallefall jording på begge sider av seg) og 0v og teipe den fast med gaffateip? sparer man jo penger på Endret 5. juni 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 poW er ikke det 70 kr i frakt? Jeg betaler iallfall ca. 180 for frakt/oppkrav når jeg bestiller fra microplex.no Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 LOOOOOL hvorfor ikke bare stappe en ledning mellom blå(eller var det grønn? den har iallefall jording på begge sider av seg) og 0v og teipe den fast med gaffateip? sparer man jo penger på fordi noen er redde for elektronikk og for å ødelegge noe. Den er kjekk å ha, bestiller den nesten gang jeg skal ha noe der. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 er bare å brette ut en binders til under 50øre å stappe inn.. Funker digg.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) poW er ikke det 70 kr i frakt? Jeg betaler iallfall ca. 180 for frakt/oppkrav når jeg bestiller fra microplex.no har bestillt et kabbinet på micoplex, joa det kostet 180 spenn(i porto og alt det der) Endret 6. juni 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har akkurat bestilt meg ein slik til 9 kr + 80 kr i frakt Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 masse cash å bruke eller? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har akkurat bestilt meg ein slik til 9 kr + 80 kr i frakt Begynner å bli litt Al Bundy dette.... (latskap for den som ikje tttttog an) Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 det er jo bare 9 kr vi snakker om her, skal du ha noe på micro kan man bare bestille en i samme slengen da. Det er litt deili å slippe å begyne å finne fra ledninger og sånn da, bare plugge den inni.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå