White Fox Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Vær gang jeg går inn på internett kommer denne sida opp som startside: http://searchweb2.com/ Jeg setter opp en annen side, men neste gang jeg går inn på internett er det den samme siden som igjen er der. Hva skal jeg gjøre for å få den startsiden jeg ønsker? Endret 4. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Søk med Ad-aware og Spybot! Å dette emnet har vært oppe mange ganger før tror jeg, hvis jeg husker riktig.... Hvis ikke det virker så kan du søke med google etter det, eller prøve HijackThis Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Søk med Ad-aware og Spybot! Å dette emnet har vært oppe mange ganger før tror jeg, hvis jeg husker riktig.... Hvis ikke det virker så kan du søke med google etter det, eller prøve HijackThis Hvordan gjør jeg dette og hva gjør det egentlig? Endret 5. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Søk med Ad-aware og Spybot! Å dette emnet har vært oppe mange ganger før tror jeg, hvis jeg husker riktig.... Hvis ikke det virker så kan du søke med google etter det, eller prøve HijackThis Hvordan gjør jeg dette og hva gjør det egentlig? Du må laste ned: Ad-aware Spybot Etterpå så installerer du og oppdaterer programmene. Og så søker du etter spyware og adware! Disse programmene fjerner spyware og adware hvis du ikke har fått med deg det enda... Endret 6. juni 2004 av Overdox Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Søk med Ad-aware og Spybot! Å dette emnet har vært oppe mange ganger før tror jeg, hvis jeg husker riktig.... Hvis ikke det virker så kan du søke med google etter det, eller prøve HijackThis Hvordan gjør jeg dette og hva gjør det egentlig? Du må laste ned: Ad-aware Spybot Etterpå så installerer du og oppdaterer programmene. Og så søker du etter spyware og adware! Disse programmene fjerner spyware og adware hvis du ikke har fått med deg det enda... har lasta ned ad-aware og skannet pc'en men startside problemet er der fortsatt. Hva skal jeg gjøre? Må jeg i tilleg laste ned spybot? Endret 6. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har lasta ned ad-aware og skannet pc'en men startside problemet er der fortsatt. Hva skal jeg gjøre? Må jeg i tilleg laste ned spybot? Ja, du må vel det... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 har nå skanna med både ad-aware og spybot, men ptoblemet med startsiden er der fortsatt. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Verdt et forsøk. CoolWWWSearch.SmartKiller (v1/v2) MiniRemoval http://www.majorgeeks.com/download4113.html CWShredder 1.59 http://www.majorgeeks.com/download4086.html Ingen browser vinduer oppe under skanning. Lenke til kommentar
NorwegianTiger Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde samme problemet selv... Har du innstallert messenger plus? Det hadde jeg, avinnstallerte programmet og installerte det på nytt igjen, denne gangen uten å akseptere reklameprogrammene... og så var problemet løst.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde samme problemet selv... Har du innstallert messenger plus? Det hadde jeg, avinnstallerte programmet og installerte det på nytt igjen, denne gangen uten å akseptere reklameprogrammene... og så var problemet løst.. Hei tusen takk Dette løste faktisk hele problemet. Du er et geni . Visste ikke at det hadde noe med messenger plus å gjøre. Nå avinstallerte jeg hele greia, men hvordan greier jeg å få innstalert det igjen uten reklameprogrammene? Hva skal man da krysse av på? Lenke til kommentar
NorwegianTiger Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Man får opp et vindu om du aksepterer at sponsorprogrammer blir innstalert samtidig med messenger plus. Dette skjer før selve installasjonen er begynt og du svarer altså nei på spørsmålet om det er greit og installerer dermed messenger plus uten sponsorprogrammer... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Man får opp et vindu om du aksepterer at sponsorprogrammer blir innstalert samtidig med messenger plus. Dette skjer før selve installasjonen er begynt og du svarer altså nei på spørsmålet om det er greit og installerer dermed messenger plus uten sponsorprogrammer... takk norwegian tiger. Nå er endelig problemet løst(etter mange villedende innlegg) ps. du kan vel ikke også ta en titt på innlegget mitt om reperasjon av skadete filer og se om du vet hva jeg burde gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå