Gå til innhold

pcen hopper til skrivebordet når eg spiller.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei eg får ikke installe eg tok spillet fra en annen maskin via en krysskabel. men eg får ikke spille

Hm, hvis eg forsto no, du har kopiert spillet fra en annen pc. Da får du nok ikke spille siden du mangler endel viktige filer som legger seg i Windows eller.no får å kjøre spillet.

Er harddisken full, siden du ikke får installere? Feilmelding?

Lenke til kommentar
eg får spille spillet i ca 5 min før det hopper ut til skrivebordet uten noe feilmelding. nei harddisken er ikke full..

Så du får spille.... Siden du har kopiert spillet(hvis eg forsto riktig?) så vil det nok ikke fungere helt skikkelig.

Men prøv å installere noe annet. Program eller spill. Hvis dette går fint, test det nye spillet :)

Hvis du fremdeles ikke får installere, så vil eg kanskje si hardware feil ja :(

Lenke til kommentar

oppdater drivern til skjermkortet, trur nok det vil hjelpe, du kan også prøve å ta av døra på kabinette først, så er du sikker på at det ikke er varmen. synes forresten 50 grader på cpu var varmt, er dette uten load? min ligger på 37 uten load

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

leste litt nøyere, har du ikke installert spillet, men bare dratt over spill mappen fra en annen maskin? da synes jeg det er rart at spillet starter i det hele tatt. installeringa legger til ino i registeret, og lagrer også info om maskina di i installeringsmappa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...