Maynard James Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 eg kjøpte den ferdig bygd.. men det som er problemet er at firmaet er i oslo og eg bur veldig langt unna oslo ugh, da må du vell sende den tilbake da, er det en dell pc, eller noe i den dur? du kan jo ringe å høre med dem, men ville prøvd å formatere først Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det alle spill, eller er det bare battlefield?? Er pcen ustabil ellers? Kan da være minnefeil. Flere brikker? Teste en og en? Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 eg har bare prøvd og spele battlefield vietnam.. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 2 tråder? 2 tråder ja: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=253444&hl= Siden du ikke fikk til å installere lixom, men no får installere.. men ikke spille? Eller er eg helt på bærttur her Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 nei eg får ikke installe eg tok spillet fra en annen maskin via en krysskabel. men eg får ikke spille Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 nei eg får ikke installe eg tok spillet fra en annen maskin via en krysskabel. men eg får ikke spille Hm, hvis eg forsto no, du har kopiert spillet fra en annen pc. Da får du nok ikke spille siden du mangler endel viktige filer som legger seg i Windows eller.no får å kjøre spillet. Er harddisken full, siden du ikke får installere? Feilmelding? Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 eg får spille spillet i ca 5 min før det hopper ut til skrivebordet uten noe feilmelding. nei harddisken er ikke full.. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 eg får spille spillet i ca 5 min før det hopper ut til skrivebordet uten noe feilmelding. nei harddisken er ikke full.. Så du får spille.... Siden du har kopiert spillet(hvis eg forsto riktig?) så vil det nok ikke fungere helt skikkelig. Men prøv å installere noe annet. Program eller spill. Hvis dette går fint, test det nye spillet Hvis du fremdeles ikke får installere, så vil eg kanskje si hardware feil ja Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) oppdater drivern til skjermkortet, trur nok det vil hjelpe, du kan også prøve å ta av døra på kabinette først, så er du sikker på at det ikke er varmen. synes forresten 50 grader på cpu var varmt, er dette uten load? min ligger på 37 uten load Endret 4. juni 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ok takk for alle svar.. Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 eg har den driveren på sjermkortet som følgde med kortet ... kor kan eg laste ned en ny driver til ati radeon sapphire 9800.. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://ati.com/support/driver.html her Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 veit ikke ka driver eg ska velge Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 leste litt nøyere, har du ikke installert spillet, men bare dratt over spill mappen fra en annen maskin? da synes jeg det er rart at spillet starter i det hele tatt. installeringa legger til ino i registeret, og lagrer også info om maskina di i installeringsmappa... Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ja eg har bare kopiert spill mappen over fra en annen maskin. spillet funker helt fint i ca 5 min så hopper det ut til skrivebordet Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 windows xp > graphics driver > RADEON FAMILY > go, så velger du en download location. Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja eg har bare kopiert spill mappen over fra en annen maskin. spillet funker helt fint i ca 5 min så hopper det ut til skrivebordet der har du problemet ditt... du må installere spillet. det gjelder for alle spill og programmer. Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ja men det går ikke å innstalere spillet det bare kommer feilmelding også går innstalasjonen til H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå