White Fox Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) har fått de svarene jeg trenger. Hvorfor går det ikke ann å slette sine egne innlegg? eller går det? Endret 7. juni 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Denne mappen, pluss disse filene er skjult som standard i Windows. For å vise dem, må du sette "Show hidden files and folder" på og "Hide protected operating system files (Recommended)" av i "Folder options". Etter dette skulle filene være synlige. Hvis du ikke har opplevd noe unormalt på bakgrunn av disse filene, tror jeg det er like så greit å la dem være i fred. Ingen vits å ta unødvendig risiko. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Denne mappen, pluss disse filene er skjult som standard i Windows. For å vise dem, må du sette "Show hidden files and folder" på og "Hide protected operating system files (Recommended)" av i "Folder options". Etter dette skulle filene være synlige. Hvis du ikke har opplevd noe unormalt på bakgrunn av disse filene, tror jeg det er like så greit å la dem være i fred. Ingen vits å ta unødvendig risiko. Hvor finner jeg folder options? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg får en virus warning fra AVG antivirus innimellom om en Mosw.downloader trojan som ligger inne i system volume information/_restore/783432sdhfd8s7r3/A......................dll Kommer meg ikke inn i den foldern i det hele tatt for å slette den fila. Har kjørt full virusscan 2 ganger men det blir ikke borte (den fant "viruset" men gjorde ingenting med det). Har satt til å vise skjulte filer + hidden systemfiler, men får likevel "Access denied" når jeg går inn i System volume information. Hmz. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skru av System restore. Skann på ny. Lag et nytt restore point etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå