salte aper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg lasta ned AA og patcher men på aao_patch_190to200 går det ikke ann å fullføre instalasjonen den stopper når den ca er halveis og når jeg skal spille kommer dette No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2004 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (5672) Can't bind to native class IpDrv.ServerBrowserSCI History: UClass::Bind <- (Class IpDrv.ServerBrowserSCI) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (ServerBrowserSCI 41305) <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad4 354520)) <- SerializeExpr <- (20) <- SerializeExpr <- (61) <- SerializeExpr <- (0F) <- UStruct::Serialize <- (Function AGP.HumanController.SCITest) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <- (Function AGP.HumanController.SCITest 354520==354520/961043 354489 52) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class AGP.HumanController) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class AGP.HumanController) <- LoadObject <- (Class AGP.HumanController 354520==354520/961043 147495 11245) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel Entry) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- UGameEngine::Init <- InitEngine Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 prøv å laste ned 2.0a full. kansje det hjelper (selv om det kansje tar lengre tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå