Janivars Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Heisann.. Er det noen som vet om Age of Empires 3 kommer snart? Har hørt noen rykter om det.. Kan det bekreftes.. "håpe på" Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 JA det kommer(er 99% sikker)Og det blir evig lax. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen linker til ryktene? Dette må jo bli bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen linker til ryktene? Dette må jo bli bra http://www.fragland.net/index.php?page=gamedetails&gid=1734 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Takker og bukker B|Real Smøre seg med tålmodighet og vente på noen screenshots da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det blir vel Age Of Empires 4 det.. Age Of Empires Age Of Kings Age Of Mythology Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Burde da komme screenshots snart om det er fakta at spillet kommer allerede i November. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det blir vel Age Of Empires 4 det.. Age Of Empires Age Of Kings Age Of Mythology du har jo age of empires 2 og så oppgraderingen age of kings så det blir treern dette Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Age of MYTHOLOGY var jo tross alt ikke Age Of EMPIRES, så det er nok 3'ern som kommer ja. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Age of Empires 2 var jo Age Of Kings.. men nok om det, sikkert 3'ern som kommer! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Gleder meg hvertfall, håper det ligner på AOM. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Gleder meg hvertfall, håper det ligner på AOM. Det håper ikke jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Gleder meg hvertfall, håper det ligner på AOM. Det håper ikke jeg Likte deler av det hvertfall, håper de klarer å balansere det nye spillet ordentlig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bland nå ikke AoM inn i AoE, da. De er bygd på samme grunnlag, javisst, men AoM har mye innhold som AoE ikke har. Det jeg ville håpa på er at de i en tredje utgave ville kunne gjort litt forskjell på folkeslaga, slik som de har klart veldig bra i AoM. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Er det noen som vet når spillet lanseres? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg likte ikke alt detta gude tullet i AoM Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det er ikke uten grunn at det het Mythology. Selv likte jeg bedre når de holdt mytologien utenfor. Akkurat som i AoE. Endret 5. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja vi gleder oss til å se screenshots, hvor lang tid skal det ta? =) Har venta på dette spillet lenge, men det kommer til høsten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå