Raggie Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis dere ser her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300462&view=detailed er ikke dette et veldig bra tilbud? Det står i navnet/overskriften at kortet har 128mb ram, men i spesifikasjonen at det har 256mb. Noen som vet hva som er riktig? Tenkte på å kjøpe et nytt skjermkort nå og har mest lyst til å gå for et ati kort denne gangen. Spesielt siden hl2 visstnok skal yte mye bedre unner ati kontra nvidia (nå har forsåvidt ati og valve et tett samarbeid så dette kan være bs). Har også forstått det slik at det ikke er noe problem å overklokke og flashe et pro kort til et xt kort så da er vel dette et særdeles godt tilbud. men siden jeg ikke er noen über-ekspert på dette tenkte jeg jeg skulle spørre her... noen kommentarer? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Kortet har 128 MB, det er en skriveleif i spesifikasjonen. IKKE KJØP DETTE KORTET DA DET HAR 128 BITS MINNEBUS!!! Kjøp heller dette: Sapphire Radeon 9800 Pro til 1795,- Endret 4. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kortet har 128 MB, det er en skriveleif i spesifikasjonen. Uansett er det et supert tilbud. Det er et 9800Pro med 128bits minne så det er IKKE et så godt tilbud som det kan se ut som Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 en annen ting jeg reagerte på var at hvis du ser her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=WOF så har du det akkurat samme kortet (sjekk produsentens serie-nr) til 200,- mer og ikke nok med det. kortet er tilogmed listet som en av ukens "tilbud"... rart en annen ting, noen som har dette kortet og som har flashet det til xt? og vet om det kan klokkes til nødvendig hastighet? og også om man trenger ekstra kjøling... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kortet har 128 MB, det er en skriveleif i spesifikasjonen. Uansett er det et supert tilbud. Det er et 9800Pro med 128bits minne så det er IKKE et så godt tilbud som det kan se ut som Derfor spesifiserte jeg dette med en aldri så liten edit Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 damn, dere er raske :!: tror nok jeg går for det til 1795,- da.. overse min siste post Lenke til kommentar
Føss Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 en annen ting jeg reagerte på var at hvis du ser her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=WOF så har du det akkurat samme kortet (sjekk produsentens serie-nr) til 200,- mer og ikke nok med det. kortet er tilogmed listet som en av ukens "tilbud"... rart en annen ting, noen som har dette kortet og som har flashet det til xt? og vet om det kan klokkes til nødvendig hastighet? og også om man trenger ekstra kjøling... forskellen er, som noen nevnte, at det dyre er 256-bits minne! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) damn, dere er raske :!: Selvsagt... Vi er da seriøse her. Endret 4. juni 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Føss Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) damn, dere er raske :!: Selvsagt... Vi er da seriøse her (Right..) er vi ikke til å stole på nå?? siden du skriver "right" i () bak... Endret 4. juni 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 regnet egentlig med å skrive innlegget nå også sjekke igjen i morgen for å se om det hadde kommet noen svar... nå har jeg fått svar på alt og mer i løpet av 10 minutter så har vel egentlig bestemt meg.. bestiller kortet nå takk for hjelpen, hadde vært kjipt å kjøpe et kort jeg ville bli misfornøyd med for andre gang på 9 mnd -> http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2286007 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Radeon 9800Pro med 128-bit minnebus er det simpleste jeg har sett Endret 4. juni 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 damn, dere er raske :!: Selvsagt... Vi er da seriøse her (Right..) er vi ikke til å stole på nå?? siden du skriver "right" i () bak... Selvsagt er vi det. Jeg skrev right bak som en "vi sitter ikke her hele dagen." Skal edite om du føler deg truffet Lenke til kommentar
Føss Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) jeg føler meg veldig truffet.... tulling jeg KAN oxo edite om du vil, men det er ikke sikkert jeg gør d!! Endret 4. juni 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hvor står det forresten at det er 256bit? har ikke så veldig god peiling på dette så prøver bare å være sikker før jeg bestiller... er dette et godt kjøp eller burde jeg gå litt opp i pris evt. vente litt før jeg kjøper e.l. vil være sikker denne gangen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg føler meg veldig truffet.... tulling jeg KAN oxo edite om du vil, men det er ikke sikkert jeg gør d!! Edit "oxo" du, så er alle fornøyd Ontopic: Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna 128 bits 9800 Pro, har selv sett forskjellen i ytelse mellom 128 og 256 bit... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis det ikke står noen plasser må det vel være 256bit? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det finnes /er produsert r9800pro kort med 256MB minne og 256bits og med DDRII som på xt . Men de ble produsert for et år siden og vet ikke status på dette nå. Test: http://www.hexus.net/content/reviews/revie...2hpc3Rvcnk9LTI= Har det ikke256bit interface det er det nok en av disse "nye" mid/low end av high end kortene . Man må tydligvis passe seg godt her i disse dager .... .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå