nilsheim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) CoreCenter oppgir konsekvent 5 grader høyere temperatur på CPU enn AIDA 32, sys temp er stort sett den samme. Hva er riktig? Erfaringer? EDIT av moderator - Endret emnetittelen til noe mer beskrivende Endret 5. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Instaler Motherboard monitor eller speed fan er mye bedre.... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Instaler Motherboard monitor eller speed fan er mye bedre.... Hehe! Han spørr om hva som er riktig! Han kommer ikke til å få noen andre temperaturer om han innstalere et annet programm. Du kan eventuelt kjøpe deg en tempmåler til å feste under cpu, har du skjekket bios? Lenke til kommentar
nilsheim Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Instaler Motherboard monitor eller speed fan er mye bedre.... Hehe! Han spørr om hva som er riktig! Han kommer ikke til å få noen andre temperaturer om han innstalere et annet programm. Du kan eventuelt kjøpe deg en tempmåler til å feste under cpu, har du skjekket bios? Nei, da får jeg ikke sanntidsmålinger med de andre programmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 CoreCenter oppgir konsekvent 5 grader høyere temperatur på CPU enn AIDA 32, sys temp er stort sett den samme. Hva er riktig? Erfaringer? Min erfaring er at Aida, Bios og Speedfan viser det samme..dvs. "riktig"... MSI Corestenter viser for mye... uvisst av hvilken grunn... Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Aida, speedfan, Motherboard Monitor 5, AbiteQ bruker alle de samme hardware, dvs de samme følerene på hovedkortet, så det er ikke rart at de viser det samme.. Om det er riktige verdier er en helt annen sak.. Lenke til kommentar
nilsheim Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Da stoler jeg på Aida. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hos meg (ASUS A7N8X Del) så viser Bios én grad mindre enn min eksterne måler, så jeg ville satset på biosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå