Belisarius Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har et problem med at jeg ikke klarer å åpne min datamaskin i fra skrivebordet eller via windows utforsker. Den eneste måten jeg kan åpne min datamaskin på er ved å bruke internett explorer. Dersom jeg prøver å åpne min datamaskin får jeg bare beskjeden: "Programet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet" Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Edit: (Beklager dersom dette er en feil posting) Endret 4. juni 2004 av Belisarius Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei, du får denne meldingen når du skal starte Utforsker ? Hvis du har byttet (oppgradert) operativsystem i det siste, så forsøker du nok å bruke den gamle explorer.exe. Lag ny shortcut, og hent explorer.exe fra den riktige (nye) systemmappe. (e.g. c:\winnt) Hjalp det? Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har ikke oppdatert operativsystem så det hjalp ikke noe å legge ut en ny explorer.exe. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du antivirus ? Har du sjekket om antivirusprogrammet er oppdater ? Kjører du realtimescan ? Har du dobbeltsjekket at antivirusprogrammet virker og stopper det som det skal ? om du ikke svarer ja, på alle sammen så besøk Trend Micro Personal Housecall og "Sjekk din pc for virus nå" Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Prøv og post det i Programvare forumet, flere svar der vil jeg tro Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du skriver ikke hvilket operativsystem du bruker, men etter hva du sier regner jeg med at det er en Windows-versjon. Om dette ikke stemmer send en pm. Flyttes til Windows under Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå