kaffigalen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skall oppgradere min maskin derfor trenger eg hjelp av dere som har erfarenhet. Hovedkort : skall støtte S-ATA, trenger ikke være raid. Kun sokket A noe annet er ikke aktuellt, ikke Msi som eg har fått nok av. Hk skall mont i midi kab. Minne: skall min vare 512mb. Maskinen skall brukes til I-nett, musikk kun avspilling, film og noe spill. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg annbefaler. HK: Abit NF7-S v2.0 Ram: Twinmos pc3200 512 mb Det er ein SUPER kombinasjon hvis du skal ha Socket A i dag Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Takker og bukker. Fler forslag takk. Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Har du erfarenhet Mud? eller? Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hvilken av de MuD, masse å velge i på komplett Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Glømte at eg sporte om minnebrikke. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har du erfarenhet Mud? eller? jepp har god erfaring av det eg og 2 av brødrene mine har det... Her er Hovedkortet og her er minne Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg anbefaler dette hovedkortet og denne rammen jeg har selv dette og er veldig fornøyd, TwinMOS er jo ikke den beste rammen, men god ytelse til billig pris, skal du ha noe skikkelig ram, sats på OCZ, GeIL, Corsair, Kingston. Shade Edit: så nettopp at du skulle ha 512 ram, ta denne da. er akkurat samme ram, bare en 512 brikke Endret 4. juni 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg annbefaler.HK: Abit NF7-S v2.0 Ram: Twinmos pc3200 512 mb Det er ein SUPER kombinasjon hvis du skal ha Socket A i dag Søren så mange som har det oppsettet. Har samme selv, og det virker topp. Trådstarter: gå for den der. Jeg hadde ikke et eneste problem når jeg satte dem sammen. Men husk å start md å putte rambrikkene fra slot 3 og nedover. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva med ASUS A7N8X-E Deluxe og Corsair Value S PC3200 512MB? Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Kommer å kjøpe Asus A7N8X-E Deluxe. Hva med Geil minne som PS Data har noen anbefalinger her? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 bra valg på hovedkortet GeIL er god ram det, men du kan jo kjøpe fra netshop, så du kan kjøpe kingston eller ocz ram, disse er bedre, Ser bedre ut å, men GeIL er en fin ram det Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg er enig med MuD. Abit NF7-S v2.0 og Twinmos pc3200 512 mb Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 begge hovedkortene er gode, Mitt asus a7n8x-e deluxe er kjempe bra, klokker sinnsykt bra, kan stille opp mye volt osv, twinmos ram er god og billig ram, har selv twinmos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå