Gå til innhold

Sapphire X800 Pro review!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig skuffet over hvor dårlig det overklokket(519/501) etter hva jeg sett tidligere.

Ja, akkurat hva som slo meg også. *sikler etter PowerColor*

Varierer en del fra vpu til vpu hvor mye man kan klokke. Kan godt ende opp med et PC kort som klokker like lite

Lenke til kommentar
Varierer en del fra vpu til vpu hvor mye man kan klokke. Kan godt ende opp med et PC kort som klokker like lite

Du mener dette ikke sant?:

Bear in mind that this may be entirely board specific and may represent overclocking speeds individual to this board only.
Lenke til kommentar
Or: Ati har bestemt seg for at de første forsendelsene med Pro kort klokket så godt at de har bestemt at spenningen skulle ned, slik at de får solgt flere XT-PE kort. :roll:

Dette var trist nytt best å slå til nå asså?

Edit: Kan jo alltids sette opp spenningen.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Or: Ati har bestemt seg for at de første forsendelsene med Pro kort klokket så godt at de har bestemt at spenningen skulle ned, slik at de får solgt flere XT-PE kort. :roll:

Noen kilder og backe opp påstanden din med?

Lenke til kommentar

Høres ikke ut som et logisk ressonnement at ati ville kutt ned på klokkemulighetene (noe som trekker et godt antall kunder) rett før hard-lanseringen av nvidias gpu`er... Beklager jeg så ikke at du bare spekulerte

Lenke til kommentar

Ser at bundelen kunn innholder Tomb raider( :scared: ), utrolig glad for at sapphire ikke kom inn når dem trodde og Powercolor kom inn tidligere en forventet slik at jeg fikk det i steden. Utrolig fornøyd med bundelen og alt. Skal man først ha en bundel er det ok å få en fet en :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...