Merlin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Beyond3d har nå laget en review av Sapphire sitt X800 Pro kort. Artikkelen kan leses her Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Memory Bandwidth 28.8GB/sec Gosh... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Veldig skuffet over hvor dårlig det overklokket(519/501). Etter hva jeg sett tidligere så har dem klokket disse kortene over 540 på Gpu. Endret 4. juni 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Veldig skuffet over hvor dårlig det overklokket(519/501) etter hva jeg sett tidligere. Ja, akkurat hva som slo meg også. *sikler etter PowerColor* Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Veldig skuffet over hvor dårlig det overklokket(519/501) etter hva jeg sett tidligere. Ja, akkurat hva som slo meg også. *sikler etter PowerColor* Har bestilt power color Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Veldig skuffet over hvor dårlig det overklokket(519/501) etter hva jeg sett tidligere. Ja, akkurat hva som slo meg også. *sikler etter PowerColor* Varierer en del fra vpu til vpu hvor mye man kan klokke. Kan godt ende opp med et PC kort som klokker like lite Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Varierer en del fra vpu til vpu hvor mye man kan klokke. Kan godt ende opp med et PC kort som klokker like lite Du mener dette ikke sant?: Bear in mind that this may be entirely board specific and may represent overclocking speeds individual to this board only. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Or: Ati har bestemt seg for at de første forsendelsene med Pro kort klokket så godt at de har bestemt at spenningen skulle ned, slik at de får solgt flere XT-PE kort. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Or: Ati har bestemt seg for at de første forsendelsene med Pro kort klokket så godt at de har bestemt at spenningen skulle ned, slik at de får solgt flere XT-PE kort. Dette var trist nytt best å slå til nå asså? Edit: Kan jo alltids sette opp spenningen. Endret 4. juni 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Joda ganske enkelt å øke spenningen, men postet det som en annen mulighet og som en spekulasjon. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 bra det jeg klokker min opp til 525 core 560 mem så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Or: Ati har bestemt seg for at de første forsendelsene med Pro kort klokket så godt at de har bestemt at spenningen skulle ned, slik at de får solgt flere XT-PE kort. Noen kilder og backe opp påstanden din med? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen kilder og backe opp påstanden din med? Hva med å lese hva jeg postet sist? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Høres ikke ut som et logisk ressonnement at ati ville kutt ned på klokkemulighetene (noe som trekker et godt antall kunder) rett før hard-lanseringen av nvidias gpu`er... Beklager jeg så ikke at du bare spekulerte Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vel som sagt mulighetene er mange og bare en spekulasjon. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ser at bundelen kunn innholder Tomb raider( ), utrolig glad for at sapphire ikke kom inn når dem trodde og Powercolor kom inn tidligere en forventet slik at jeg fikk det i steden. Utrolig fornøyd med bundelen og alt. Skal man først ha en bundel er det ok å få en fet en Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Som jeg flere ganger har nevnt er det ingen HL2 kupong med X800pro fra sapphire.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå