Stringer Bell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 For ca. en måned siden kjøpte jeg en SE T630 for 3398 kr hos telebutikken og etter ca 2 uker leverte jeg den inn til dem fordi vibreringen ikke funket. Nå har jeg fått tilbake telefonen,da har de oppgradert software og satt i ny vibrering,men er ikke fornøyd med telefonen fordi den ''fryser'' seg stadig. Det vil si at den står stille på en eller annen menyplass uansett hvor mye du trykker. Er det da mulig at jeg drar til Telebutikken og sier at hvis jeg legger i 400kr kan jeg da få kjøpe en annen telefon som f.eks 6230? NB: pass på topic neste gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) EDIT: Endre topicen din til noe litt mer informativt (les retningslinjene for gode råd) slik at tråden ikke blir stengt. Det er fullstendig opp til telebutikken å avgjøre. Det er selger som har rett til å velge om produktet skal repareres eller ei, og siden dette er en ny feil så er du ennå langt unna 3. gangs reperasjon for samme feil (da kan man kreve ombytte). Så om telebutikken er (veldig!) snill og gir deg lov til å heve kjøpet (da må de reparere den og så selge telefonen ut igjen til redusert pris, sannsynligvis med tap også, garanti dekker kun reperasjon), så kan du kalle deg en svært heldig mann. Men en vanlig reperasjon er da ikke så mye å vente på, du skal jo ha telefonen lenge. Å legge i 400,- for å få en 6230 er uansett altfor lite, da mellomlegget mellom denne og T630 er langt større enn dette, både med og uten abonnementsbinding. Endret 5. juni 2004 av Alastor Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Heisann. Faktisk er dette et ganske likt tilfelle etter hva jeg har erfaring med Jeg hadde også en T630 og den ble sendt inn etter et par dager på grunn av noe software feil og så fikk jeg den tilbake og det var noe feil med den igjen etter et par dager til. Da tilbød de meg å bytte telefonen i en annen eller at jeg kunne vente til den kom tilbake fra verkstedet igjen. Jeg byttet i en 6230, riktignok med et mellomlegg på 1200,- og det var ganske greit det. Da fikk jeg en 6230 uten abb. for i alt 2700,- som er en meget god pris. Men dette var da heller ikke telebutikken, dette var på expert Men der var dem hvertfall ganske snille synes nå jeg da Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Å legge i 400,- for å få en 6230 er uansett altfor lite, da mellomlegget mellom denne og T630 er langt større enn dette, både med og uten abonnementsbinding. Når jeg kjøpte T630'en kostet den 3398. 6230 koster 3800 kr Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når jeg kjøpte T630'en kostet den 3398. 6230 koster 3800 kr Her er litt den feilen som mange går i også når det gjeld forsikringssaker. Viss du skal få heve kjøpet så er det ikkje noko godt grunnlag å starte med å blande prisen du betalte med prisen på andre varer no. Anten må ein gå ut frå kva prisen på produkteta er no Nypris 6230- Nypris T630 eller Gamel pris 6230 - Gamelpris t630. Å blande det Nypris 6230- gamel pris t630 er ikkje butikken særleg villig til då dette blir reint tap for butikken. Og kven vil ta reint tap for å vere snille? Og så er det prisene i butikken som du må forholde deg til ikkje kva du betalte og kva pris det er på nettet. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå