Abruzzi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har tenkt å lage en meny hvor det er en mobil til venstre på skjermen også er det linker på skjermen til mobilen, så klikker man på linken på skjermen og kommer til den siden man vil til. Noen som hvet hvordan jeg gjør det eller kan hjelpe meg med det der? Mener denne mobilen passer siden den har stor og fin skjerm: link Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du tegner mobilen slik som du vil ha den og legger inn tekst som linker til sidene du vil at de skal linke til? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du tror ikke dette vil krasje noe med resten av sida? Jeg ser ikke hetl for meg dette.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hm, bare for perspektiv; Skal det se noe ala dette ut i prinsippet..? Eller har jeg misforstått ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Flash er vel den raskeste metoden? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hm, bare for perspektiv; Skal det se noe ala dette ut i prinsippet..? Eller har jeg misforstått ? nei det skal ikke se slik ut. Mobilen ligger til høyre på siden og skjermen skal fungere som en meny eller navigasjonen til siden. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hm, bare for perspektiv; Skal det se noe ala dette ut i prinsippet..? Eller har jeg misforstått ? nei det skal ikke se slik ut. Mobilen ligger til høyre på siden og skjermen skal fungere som en meny eller navigasjonen til siden. Ta heller å tegn hele mobilen litt større, så bruker du den som selve siden! Det tror jeg kan bli kult. Så har du bare en liten, snerten scroll på skjermen, og bruker det som tekstboks Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hmmm. Arbeiderer med den versjonen som har mobilen som navigasjons meny nå. Skal prøve meg på den med skjermen som side etterhvert men må først bli ferdig med den andre. Den første versjonen kommer ut snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå