mad2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kan jeg få hyperinker i Photshop? Hvordan setter jeg HTML inn i et PS design jeg har laget? Kan jeg eventuelt bare sette designet som bakgrunn på et HTML dokument? -Mouse over er det muligt i PS? i så fall hvordan? Takk for alle (nyttige svar ) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vet ikke om en slik funksjon i PS. Ikke sats på at en eventuell slik funksjon skriver pen kode til deg heller! Lær deg heller heeelt grunnleggende HTML, ellers kan jeg love deg at resultatet ikke blir optimalt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 1. Nei. PS er et bildeprogram.. 2. Ja, du kan bruke Slice-funksjonen, den kan generere en (dårlig) HTML kode til deg med bruk av tabeller.. Ikke anbefalt.. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 SÅ jeg kan ikke få mouse over på en boks med tekst i så boksen blir en annen farge når jeg har musen over den? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 SÅ jeg kan ikke få mouse over på en boks med tekst i så boksen blir en annen farge når jeg har musen over den? Jo, men du kan ikke lage alt dette i PhotoShop.. Da må man bruke for eksempel JavaScript eller CSS (anbefalt).. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Kunne du forklart hvordan? jeg har laget et nytt design (uten tentakler ) og har noe tekst jeg vill ha mouse over på. ossen gjør jeg det? hvilket format burde jeg lagre det i? (har laget designet i PS7 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 abdentVOID.com - Tutorials.. Let litt der.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 SÅ jeg kan ikke få mouse over på en boks med tekst i så boksen blir en annen farge når jeg har musen over den? Du kan gjøre dette i ImageReady, men koden vil bli et jævla rot.. I help fila til ps står det meste om dette Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan se om jeg skriver en liten "tutorial" på hvordan du kan gjøre dette når jeg kommer hjem fra gardermoen senere i dag. Skal treffe en kamerat som har vært i statene i ett år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå