Pingo68 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei. Jeg har kjøpt denne prosessoren hos www.mpx.no. Fikk den tilsendt i dag, og ser til min store overraskelse at det ikke fulgte noe kjøler med Skulle ikke den prosessoren være boxed med AMD kjøler? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Neeeeei. Da hadde det stått "Boxed" Men eg trudde alle AMD CPUer som ender på BOX var boxed. Og kva er da forskjellen på Bulk og Retail? Endret 4. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det står riktignok retail der, men det står ingenting om at den er boxed... Står også at man må huske vifte som støtter Socket A Edit: Et kjapt søk i Prisguiden viser at det er bare MPX som opererer med det varenummeret og ikke leverer boxed Edit2: Vel, også Mamoz... Men der er teksten helt lik med MPX Endret 4. juni 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Grunnen til at jeg spør er nemligen denne siden. Vifte eller ei, 605 kroner inkl. porto for en AMD XP2600+ Barton er ikke det verste kjøpet jeg har gjort Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Grunnen til at jeg spør er nemligen denne siden. Vifte eller ei, 605 kroner inkl. porto for en AMD XP2600+ Barton er ikke det verste kjøpet jeg har gjort Den er egentlig perfekt å pare sammen med en Shuttle f.eks. Bra pulver til lav pris Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det står jo da på siden: "NB! Socket-A prosessorer er veldig ømtålelige, og lette å skade. Les derfor monteringsbeskrivelsen nøye! HUSK vifte som støtter Socket A!" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei. Jeg har kjøpt denne prosessoren hos www.mpx.no. Fikk den tilsendt i dag, og ser til min store overraskelse at det ikke fulgte noe kjøler med Skulle ikke den prosessoren være boxed med AMD kjøler? Tror nok de har skrevet opp feil varenummer der gitt. AXDA2600BBOX skal det jo følger med en boxedvifte til. Men prisen er jo som på en Xp2600 uten vifte, så det skal ikke være så lett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå