Prosessoren Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har noen .bin filer jeg skal brenne ut på cd. Men når jeg har valgt filen, kommer det opp en dialogboks, hvor jeg skal velge ulike instillinger som: Blokkstørrelse, og En avkryssningsboks for "Rådata" osv... Hvordan skal disse instillingene være ? (.bin filen er backup av et spill, bin-filen laget jeg med alcohol 120% ) Endret 4. juni 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det ikke bare å åpne cue filen i nero og så klikke på burn? Hverfall det jeg gjør Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Skal .cue filen åpnes under "Brenn image" eller bare under åpne ? Hva hvis det ikke følger en Cuefil med, funker ikke det å bare brenne, .bin filen under "brenn image" da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Brenn cue filen som image Du kan lage en cue fil av en bin fil ved hjelp av et programm som heter MakeCue. Kan sende det til deg over msn hvis du vill Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 fant den, ellers takk Hva er egentlig .cue filens oppgave, hvis man også kan brenne cd uten ? (bare .bin fil) Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 cuefila inneholder bare info om hvilke spor som begynner hvor og når. Bare å åpne i en teksteditor og sjekke ut. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Programvarerelatert, flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå