YuckyClown Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Jeg fant en side på internett med noen 3D bilder, og tips om hvordan man kune lage 3d-bilder selv. For å kunne se bildene i 3d, trenger jeg 3d-briller (rød og blå). Jeg har lett litt rund på butikker, men jeg finner ingen ting. Jeg har også prøvd å lage, men det ble litt mislykket. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike briller? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jove Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei Jeg fant en side på internett med noen 3D bilder, og tips om hvordan man kune lage 3d-bilder selv. For å kunne se bildene i 3d, trenger jeg 3d-briller (rød og blå). Jeg har lett litt rund på butikker, men jeg finner ingen ting. Jeg har også prøvd å lage, men det ble litt mislykket. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike briller? Takker for alle svar Hei! Vet desverre ikke akkurat hvor du får tak i slike briller. De følger av og til med i donald duck osv. Selv har jeg et blått plast-stykke, og et rødt fra en caps med solskjerm. Improvisere=) Det jeg ville si, er at det er veldig enkelt å lage slike bilder. Ivertfall om en har et program som heter 3D Stereo. Ta to bilder av samme motiv, men flytt litt på kameraet mellom hvert bilde. Legg de to bildene inn i programmet, og så får du se resultatet med en gang:) Kan sikkert fikse dette i photoshop osv manuelt, men ganske behagelig det programmet. Aner ikke hvor jeg fikk det fra en gang i tiden, men det er en shareware-version. Om du har en hobbybutikk i nærheten så har dem kanskje plast-folie eller noe som kan brukes. Si fra om du finner noen som sender da Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 En løsning er å kjøpe gullutgaven av Flåklypa Grand Prix på DVD, f.eks. herfra, men jeg er selvsagt enig med deg at det er drøyt å måtte betale 299 kr for litt papp og plastfolie..... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 En løsning er å kjøpe gullutgaven av Flåklypa Grand Prix på DVD, f.eks. herfra, men jeg er selvsagt enig med deg at det er drøyt å måtte betale 299 kr for litt papp og plastfolie..... Jepp, det tenkte jeg også på litt etter jeg skrev svaret. Men du kan jo også stikke innom en lekebutikk. Dem kan ha. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei Jeg fant en side på internett med noen 3D bilder, og tips om hvordan man kune lage 3d-bilder selv. For å kunne se bildene i 3d, trenger jeg 3d-briller (rød og blå). Jeg har lett litt rund på butikker, men jeg finner ingen ting. Jeg har også prøvd å lage, men det ble litt mislykket. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike briller? Takker for alle svar Kanskje du kan bestille ett gratis par her: http://www.karran.co.uk/Frames/3d.html Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan dra og se på "Småspioner i 3D" Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Du kan dra og se på "Småspioner i 3D" Hehe. Det er jo også en mulighet. Kan bare "glemme" å levere tilbake brillene edit: trykkeleif Endret 5. juni 2004 av YuckyClown Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan dra og se på "Småspioner i 3D" Hehe. Det er jo også en mulighet. Kan bare "glemme" å levere tilbake brillene edit: trykkeleif Jeg tror at man får dem! Er bare pappbriller med en gummistrikk... Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg tror at man får dem! Er bare pappbriller med en gummistrikk... Hehe. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå