phsyco Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan vel kanskje også prøve å lodde igjen "hullet", prøv å få lagt på et veldig tynt lag bare Loddepistol? Kan nok bruke en vanlig loddebolt også, men det er nok en fordel å ha litt lodde skills før man prøver på selve kortet Bare sørg for å varme godt opp stedet du skal lodde først og så ta på bittelitt tinn. Kjenner en som kan dette her, men da mister jeg vel garantien? For visst det ikke funker med og lodde, så forblir merke der, sant? Og da får jeg hvertfall ikke et nytt kort tilbake... Du bryter nok garantien ja, så hvis du har garanti på det så prøv å få nytt på den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Saken er jo at dersom du skal ta på eit nytt lag så må det henge 100% og ikkje få kontakt med andre punkter, og det er ganske vanskelig med ein vanleg loddebolt. Har du tatt kortet ofte ut og inn eller var du berre uheldig? Endret 5. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har du tatt kortet ofte ut og inn eller var du berre uheldig? Begge deler, men visst jeg sender tilbake kortet til komplett..., så får jeg et nytt right? Lenke til kommentar
vegardm Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Begge deler, men visst jeg sender tilbake kortet til komplett..., så får jeg et nytt right? Ingen garanti for ut du får nytt på garantien, men min erfaring er at sånt går veldig greit. Et kort skal tåle å bli tatt inn og ut noen ganger. Det som vil skje er trolig at de sender deg et nytt, og så får de selv et nytt fra produsent/distributør... Endret 5. juni 2004 av vegardm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå