Earendil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Vil si at gutten fortjente det, jeg. Men jeg tror nok at han får en ny PS snart. Edit: Oppdaget en skrivefeil Endret 4. juni 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ah, gruelig fortjent! *Gni seg i hendene* Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noe slem far da... Men var jo til pass for han da... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Harr harr harr! hadde han godt av den drittungen! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Oh my... "SO CHILDREN LISTEN UP DO NOT DISRESPECT YPUR PARENTS YOUR FRIENDS OR YOURSELF BECAUSE US PARENTS ARE SMARTER THAN YOU AND WE WILL FIND OUT ABOUT ANY AND ALL THINGS YOU TRY TO HIDE." Eg vel å tru at tilogmed den 13 år gamle sonen har betre rettskriving enn det møyførkjet som skreiv det der. "Smarter than you" meg opp i... Men det var genial straff! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ..rettskriving enn det møyførkjet.. Jeg synes det er imponerende å nevne ordet rettskrivning i samme setning som "møyførkje".. Men fet annonse! Dom Perignon er ikke SÅÅÅ god da.. Lenke til kommentar
bobby_ewing Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Den har jeg IKKE sett! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 HA-HA! Pass dere drittunger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå