Atpn Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) "Problemet" er som følgende: Bilen, en VW Golf, punkterer så er det alltid høyre forhjul som går hos meg, aldri noen av de andre. Finner det ganske rart for logisk sett burde iallfall venstre forhjul være like mye utsatt. Noen flere som opplever dette? Nå er det jo ganske enkelt å unngå punktering. Er jo bare å velge riktig oppsett og kjøre pent, så det er jo ikke det som er problemet. Problemet er bare hvorfor det ene dekket går og ikke noe av de andre. Edit: det er snakk om spillet Colin McRae 04 Endret 4. juni 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har ikke opplevd å punktere en eneste gang enda, så jeg kjører tydligvis altfor forsiktig. De fartsgrensene som står langs veien... det er meningen man skal følge de, ikke sant? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har ikke opplevd å punktere en eneste gang enda, så jeg kjører tydligvis altfor forsiktig. De fartsgrensene som står langs veien... det er meningen man skal følge de, ikke sant? I virkligheten ja, men i Colin McRae 04 tror jeg meningen er å fullføre raskest mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 får man ikke poeng for hvor plettfritt man kjører ? Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det vet jeg ikke.... Men alikevel! Dette er et rally spill, og i rally er det om å gjøre å komme i mål først. (Om man punkterer eller ikke) Jeg bryr meg lite eller ingenting når jeg punkterer eller mister dekket Så kjør så fort som du bare klarer igjennom mappsa så går det nok bra! Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har ikke opplevd å punktere en eneste gang enda, så jeg kjører tydligvis altfor forsiktig. De fartsgrensene som står langs veien... det er meningen man skal følge de, ikke sant? I virkligheten ja, men i Colin McRae 04 tror jeg meningen er å fullføre raskest mulig Jeg mente i CMR4 jeg også da Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Det vet jeg ikke.... Men alikevel! Dette er et rally spill, og i rally er det om å gjøre å komme i mål først. (Om man punkterer eller ikke)Jeg bryr meg lite eller ingenting når jeg punkterer eller mister dekket Så kjør så fort som du bare klarer igjennom mappsa så går det nok bra! Nei, det går nok ikke bra når hjulet punkteres. Golfen er jo en 2WD med trekk foran og da har jeg jo bare et helt trekkhjul på venstre siden og kjører på felgen på høyresiden. Problemet da er jo at bilen drar veldig mot høyre, og venstre svinger blir håpløse pga elendig grep på høyresiden. Taper ganske mye på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå