Gå til innhold

Hjelp til å fikse opp sidedøren

Anbefalte innlegg

Dette er da sidedøren

Som dere ser på bildet ble ikke dette akkurat noe godt resultat, da snakker jeg om "JEH og stjernen". Ser jo ut som en fjortenåring's kabinett :no:

Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre får å få fjernet "JEH og stjernen" ?

Hva jeg evt. må bruke får å tette igjen dette, eller om noen har noen bedre tips ;)

Endret av Moltrez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ennå har delene som du fjernet, kan du ordne det ganske enkelt.

lim en plate på baksiden, lim så avkappet der de hører hjemme, og sparkle.

litt mer arbeid hvis du ikke har avkappet. da må du lage platestykker som passer inn i hullene. fordelen med å gjøre det slik, er at du kan klare deg med mindre sparkel og arbeid.

siste alternativ er som knutern sier: skjær ut ett stort vindu istedet.

bare si ifra hvis noe virker uklart.

Lenke til kommentar
jan.ata

Skrevet 04/06/2004 : 21:50

hva slags kabinett er det til da?

Dette er da til en Chieftec Dragon kabinett.

Takk for mange gode tips :D

Visst jeg hiver inn plexi, har dere noe ideer der ? Kan evt rippe inn "Moltrez" i plexi

'n. Legg merke til "rippe inn", ikke skjære igjennom :)

Jeg har fortsatt bokstavene jeg har skjært ut, de ligger ute enda ( Ja, jeg er lat ) :)

NB! Dette er den døren som du ikke bruker å ta ut for å fikse inni maskina, dette er liksom den døren som "alltid er festet" :)

Lenke til kommentar
jan.ata

Skrevet 04/06/2004 : 21:50

hva slags kabinett er det til da?

Dette er da til en Chieftec Dragon kabinett.

Takk for mange gode tips :D

Visst jeg hiver inn plexi, har dere noe ideer der ? Kan evt rippe inn "Moltrez" i plexi

'n. Legg merke til "rippe inn", ikke skjære igjennom :)

Jeg har fortsatt bokstavene jeg har skjært ut, de ligger ute enda ( Ja, jeg er lat ) :)

NB! Dette er den døren som du ikke bruker å ta ut for å fikse inni maskina, dette er liksom den døren som "alltid er festet" :)

da får du jo kjøpt ny dør da :yes:

Lenke til kommentar

jan.ata: Du har et poeng der men slik jeg har tolket det så er ikke dette løsningen han ønsker. Kanskje han vill modde?

Nytt forslag.

Lag plexi glass (sota) i nesten hele dørens lengede over der hvor bokstavene + stjerna er og sett inn et lys, katode eller lignende bak denne hlaf life "A" så blir det fint

Lenke til kommentar

Mange gode forslag her :)

Selv eier jeg ikke kunnskap i "Sketch-up", noen av dere som gjør det, som evt kan lage en modell om hvordan det blir med gitter, plexi, innrippa plexi (Moltrez) etc ? Eller noen andre gode forslag som ser bra ut ;)

Lenke til kommentar
jan.ata: Du har et poeng der men slik jeg har tolket det så er ikke dette løsningen han ønsker. Kanskje han vill modde?

Nytt forslag.

Lag plexi glass (sota) i nesten hele dørens lengede over der hvor bokstavene + stjerna er og sett inn et lys, katode eller lignende bak denne hlaf life "A" så blir det fint

joda greit nok det men han hadde skjert yt så langt opp på døra så jeg tror det blir vanskelig og få til noe bra modding. derfor ville jeg ha kjøpt en ny\brukt dør og moddet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...