Moltrez Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Dette er da sidedøren Som dere ser på bildet ble ikke dette akkurat noe godt resultat, da snakker jeg om "JEH og stjernen". Ser jo ut som en fjortenåring's kabinett Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre får å få fjernet "JEH og stjernen" ? Hva jeg evt. må bruke får å tette igjen dette, eller om noen har noen bedre tips Endret 4. juni 2004 av Moltrez Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Første tanke-> skjer ut å lag plass til et vindu. Det er fult mulig å "tette" igjenn, men tror det er så mye arbeid og for ikke å snakke om at lakkingen kan bli litt feil i forhold til resten av kabinettet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg hadde evntuelt tenkt å lakkere hele toweret visst jeg begynte med det Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hvis du ennå har delene som du fjernet, kan du ordne det ganske enkelt. lim en plate på baksiden, lim så avkappet der de hører hjemme, og sparkle. litt mer arbeid hvis du ikke har avkappet. da må du lage platestykker som passer inn i hullene. fordelen med å gjøre det slik, er at du kan klare deg med mindre sparkel og arbeid. siste alternativ er som knutern sier: skjær ut ett stort vindu istedet. bare si ifra hvis noe virker uklart. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, jeg ville godt for å skjære ut et stort vindu! Evt, lage et lite og avlangt vindu som dekker det du har skjert ut. I vinduet lager du noe stilig og hiver inn noe lys F.eks. "Moltrez". Evt. lage et stort vindu i tillegg Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hva slags kabinett er det til da? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tror det enkleste hadde vært og skjert ut et avlangt hull, så kan du kanskje ha gitter eller plexi elr.no bak. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hadde vært kult med giter tror jeg ! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hadde vært kult med giter tror jeg ! Tror jeg også derfor jeg skal ha det på min chieftec Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 jan.ataSkrevet 04/06/2004 : 21:50 hva slags kabinett er det til da? Dette er da til en Chieftec Dragon kabinett. Takk for mange gode tips Visst jeg hiver inn plexi, har dere noe ideer der ? Kan evt rippe inn "Moltrez" i plexi 'n. Legg merke til "rippe inn", ikke skjære igjennom Jeg har fortsatt bokstavene jeg har skjært ut, de ligger ute enda ( Ja, jeg er lat ) NB! Dette er den døren som du ikke bruker å ta ut for å fikse inni maskina, dette er liksom den døren som "alltid er festet" Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Da tror jeg gitter er best, hvis ikke ser du jo rett inn på metallet rett innenfor... Tenk før du gjør noe mer iallefall. Før du skjærer så teg opp med blyant så ser du hvordan det blir. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Eller tegn opp med en slik tusj du bruker på dine cd-r, kan lett vaskes av med isopropanol og rødsprit. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Eller tegn opp med en slik tusj du bruker på dine cd-r, kan lett vaskes av med isopropanol og rødsprit. da risikerer du vel at lakken går med i samme slengen :-/ isopropanol er jo sterke saker Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Prøvde dette netopp på mitt nye chieftec cx04 kabinett og lakken tåler isopropanol men ikke litt kutting med dremel (da skaler det av litt i kantene) Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jan.ataSkrevet 04/06/2004 : 21:50 hva slags kabinett er det til da? Dette er da til en Chieftec Dragon kabinett. Takk for mange gode tips Visst jeg hiver inn plexi, har dere noe ideer der ? Kan evt rippe inn "Moltrez" i plexi 'n. Legg merke til "rippe inn", ikke skjære igjennom Jeg har fortsatt bokstavene jeg har skjært ut, de ligger ute enda ( Ja, jeg er lat ) NB! Dette er den døren som du ikke bruker å ta ut for å fikse inni maskina, dette er liksom den døren som "alltid er festet" da får du jo kjøpt ny dør da Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jan.ata: Du har et poeng der men slik jeg har tolket det så er ikke dette løsningen han ønsker. Kanskje han vill modde? Nytt forslag. Lag plexi glass (sota) i nesten hele dørens lengede over der hvor bokstavene + stjerna er og sett inn et lys, katode eller lignende bak denne hlaf life "A" så blir det fint Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Merk på plexien, der du hadde tenkt å 'rippe inn' noe. Så bruker du dremel og pusser vekk markeringa. Det blir kul effekt om du har lysene rettet vinkelrett på plexien på tynnsiden. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Mange gode forslag her Selv eier jeg ikke kunnskap i "Sketch-up", noen av dere som gjør det, som evt kan lage en modell om hvordan det blir med gitter, plexi, innrippa plexi (Moltrez) etc ? Eller noen andre gode forslag som ser bra ut Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jan.ata: Du har et poeng der men slik jeg har tolket det så er ikke dette løsningen han ønsker. Kanskje han vill modde? Nytt forslag. Lag plexi glass (sota) i nesten hele dørens lengede over der hvor bokstavene + stjerna er og sett inn et lys, katode eller lignende bak denne hlaf life "A" så blir det fint joda greit nok det men han hadde skjert yt så langt opp på døra så jeg tror det blir vanskelig og få til noe bra modding. derfor ville jeg ha kjøpt en ny\brukt dør og moddet Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som har flere tips ? Tenkte å begynne snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå