Big-Boy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei vurderer å kjøpe samsung sgh-x600 mens jeg venter på k700. jeg har prøvde x600 en liten "tur" og syns det virket som en grei telefon, noen som har noe meninger om denne? hvordan kvaliteten er blir bildene bra osv. takk for ALLE svar Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Du burde vurdere CX65 / M65 istedet menst du venter, koster kanskje noen lapper mer ? MEn ontopic: Telefonen er grei den, bra kvalitet på bilder iallefall og sikkert helt fin og ha som "vente" telefon =) Endret 4. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Veldig bra telefon, bra kamera osv litt liten skjerm men men også veldig greit med kameralys selv om du må være nært for å bruke det Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei vurderer å kjøpe samsung sgh-x600 mens jeg venter på k700 Er jo ikke så lenge til K700 men men... Hvis du er så desperat etter ny telefon så tror jeg den er bra som "vente" telefon ja (hadde aldri kjøpt Samsung men det er jo en annen sak...) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva er vitsen? Jeg mener det er sløsing av penger. K700 er jo like rundt hjørnet Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hva er vitsen? Jeg mener det er sløsing av penger. K700 er jo like rundt hjørnet Når kommer k700 ut da? men tenkte å x600 som xtra telefon, etter jeg hadde hatt den som "vente" telefon Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hva skal du med en extra telefon?! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Bruke den når jeg kjører scooter, herjerrundt omkring og partys osv. når jeg først har k700 skal INGENTING skje med den men et spm til, hvor mye minne har x600? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Bruke den når jeg kjører scooter, herjerrundt omkring og partys osv. når jeg først har k700 skal INGENTING skje med den men et spm til, hvor mye minne har x600? Når du sier du skal "herje" litt på partys, vil nok det innebære litt øl og andre drikkbare saker, så da sier jeg igjen: Siemens M65, er bedre en X600 og har støtsbeskyttelse, noe som kommer godt med på scootern, partyene og andre ting X600 minne = 9mb ( M65 = 11mb ) Endret 5. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Sc0oT hva koster M65 da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Sc0oT hva koster M65 da? 2700-2800,- avhenger av nettshop, til din oppmerksomhet kommer den på lager den 11.06-04 ( ifølge mpx ). Da må du vente uansett ;P Men den tåler nok en god del MER en X600 og siden du nevner at du skal herje rundt på party`s / skuter er nok den en fin venn i og med den har bedre specs en X600 ( correct me if wrong ) og den tåler mer.. Endret 5. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt til å kjøpe M65 du ScOoT Ser den er en robust og fin mobil som tåler vann, støt, sand/søle... Jaja, ser ut som en passende mobil til å ha til K700 eller en av de andre mobilene kommer ut! Ville så absolut kjøpt denne hadde det ikke vært for at jeg da sparer til en annen en Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du har vel ikke tilfeldigvis tenkt til å kjøpe M65 du ScOoT Ser den er en robust og fin mobil som tåler vann, støt, sand/søle... Jaja, ser ut som en passende mobil til å ha til K700 eller en av de andre mobilene kommer ut! Ville så absolut kjøpt denne hadde det ikke vært for at jeg da sparer til en annen en neida .. Jo, skal nok det Om du trur det er grunnen til at jeg andbefaller den er det kanskje litt feil men siden han sier han skal "herje" så er den perfekt, bedre på alle områder en x600. Jeg skulle egentlig ha K700, men jeg har en tendens til og miste ting, og jeg trenger heller ikke så mye minne, så sparer en 1000,- der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå