Lisa_Nilsen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hei! Min PC er "ødelagt", den vil starte.....men skjermen viser "no signal".. har prøvd å bytte skjermkort, men til ingen nytte.... mistenker det er et problem med hovedkortet....(ASUS A7N8X)... har noen vært borti dette før og vet om en evt. løsning..? PLZ si i fra så fort som mulig...... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hei!Min PC er "ødelagt", den vil starte.....men skjermen viser "no signal".. har prøvd å bytte skjermkort, men til ingen nytte.... mistenker det er et problem med hovedkortet....(ASUS A7N8X)... har noen vært borti dette før og vet om en evt. løsning..? PLZ si i fra så fort som mulig...... Har du overklokka noe?? Du kan åpne opp maskinen, ta ut bios-batteriet(et lite rundt batteri) i ca 10 min eller lengre. Putt det inn igjen og start maskinen Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Prøv å feste minnebrikken skikkelig Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 eller prøv å les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=251134 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå