ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg trenger nytt headsett fordi mitt knakk i sta, aner ikke hvordan det knakk, men samma det. Jeg har har ikke særlig lyst til å bruke noe særlig mer en 1000 kr. Det jeg bruker headsett til er gaming, musikk og filmtitting. Noen som har et bra headsett og anbefale? Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Plantronics DSP-500 Kan fåes for 999 hos telehuset. Knallbra headset med surround lyd og mic. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Plantronics DSP-500 Kan fåes for 999 hos telehuset. Knallbra headset med surround lyd og mic. Telehuset? Hadde kanskje vært fint om du hadde slengt opp en URL. Er det en nettbutikk? Kanskje det er en butikk som bare en i en by her i Norge? Hvem vet, vansklig for meg å vite hvor jeg kan finne det headsettet. EDIT: Jeg vil ikke ha headsett med mic. Endret 4. juni 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123342&cks=SER Det er veldig bra. Har en kompis som har det, og det er bra lukking, lyd, bass, diskant osvosvosv. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123342&cks=SER Det er veldig bra. Har en kompis som har det, og det er bra lukking, lyd, bass, diskant osvosvosv. En jeg kjenner har også det headsettet, han var ikke spesielt fornøyd. Han syntes ikke det passa så bra til gaming. Det var liksom et headsett passet bedre til musikk. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 En jeg kjenner har også det headsettet, han var ikke spesielt fornøyd. Han syntes ikke det passa så bra til gaming. Det var liksom et headsett passet bedre til musikk. Det skal jeg si meg enig i. Koss har veldig mange gode gaming headsett. De jeg har passer til det meste av spilling og musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå