Gå til innhold

Ripe i skjermen

Anbefalte innlegg

Minner meg om den nyansatte sekreteren på gammel jobben min, første ho gjorde var og spørre meg om et enkelt data spørsmål, at start knappen hennes ikke virket, så så jeg at det var finger av trykk der start knappen er på skjermen, gikk bare sakte og rolig unna.

Finnes vel no vindus puss, eller vindus rens eller noe sånt du kan bruke? rart at den vises best når det er hvitt underlag, jeg har selv en liten ripe, men den vises kun når skjermen er slått av.

Men du får i hvertfall ha lykke til med ripen din.

ps. finnes kanskje no blank bil polering? de er vel til og fylle ripene slik at de ikke vises?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seppe: det finnes en knapp som heter Edit.. bruk den istedefor å poste 2-3 poster etter hverandre...

Å lage en ripe i en CRT skjerm er da veldig vanskelig med bare negelen.. prøv å vask skjermen skikkelig. Er jo trossalt glass, og det er ikke lett å lage riper i, iallefall ikke med negelen

Lenke til kommentar

Det skal vel godt gjøres å ripe en crt skjerm med neglen. Jeg ville vært forsiktig med bruk av sterke midler/skuremiddler på skjermen. Nye skjermer har et slags vokslag på skjermen, uten å gå mer inn på det.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Har selv er nokså stort hakk i skjermen min (fikk det på TG, merkelig nok) og får det faen ikke bort. Det ser mer ut som møkk enn et vanlig hakk, men det vil faen ikke vekk. Irriterte meg mye i starten, men legger ikke merke til det nå lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...