A.J Green Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 XviD er en populær kodek å bruke. Klarer du ikke finne den selv, skjønner jeg rett og slett ikke hvordan du skal kunne lage en film en gang. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Vel, har du en link? Skal jeg legge til en kodek på Vegas eller videomatch? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Nei, jeg gidder ikke. Når du har installert en kodek skal den komme opp på listen av kodeker i både Vegas og Videomach. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) En ting jeg lurer litt på. Jeg skal lage en film nå, og skal bruke et program som heter GameCam... Noen kjenner sikkert til det. Jeg trenger 1 ting, og lurer på 2 ting. Det jeg trenger er side med en god instruksjonsside hvor det blir forklart og illustrert hvordan GameCam funker. Jeg har hørt det er det beste opptaksprogrammet på PC. Det jeg lurer på er: 1. Hvordan kan jeg spectate og ta bilder uten den svarte ramma nede og oppe...2. På serveren jeg spiller på, er det mye slikt irriterende ting på skjermen hele tiden, slik som "Anonym's head stayed in in [ ZenCo.no ]'s crossair too long, and Anonym well knows", og i slutten av runden står det hvor mange jeg tok, og hvem som hadde rundens beste score osv. Greit å spille med, men når jeg filmer blir det drit... Er noe jeg kan skrive i console som fjerner dette? Endret 24. januar 2015 av ZenCo Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Ikke bruk gamecam. Ikke bruk public frags. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Ikke bruk gamecam. 6418729[/snapback] Kan du grunngi hvorfor jeg ikke skal bruke GameCam? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Ikke bruk gamecam. 6418729[/snapback] Kan du grunngi hvorfor jeg ikke skal bruke GameCam? 6419294[/snapback] Kan tenkte meg det fordi det finnes bedre programmer som Fraps, og det er mye mer kjent en GameCam...så hvis du skal bruke cam burde fraps Lenke til kommentar
Matias Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du burde ikke bruke noe som helst program. Bruk Startmovie 90 eller 180. Lenke til kommentar
McFandango Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Halla! Når jeg tar opp filmen med fraps, blir resultatet at det lagger når jeg er ferdig. Har lest igjenom tråden en del ganger men finner ikke utav det.. Hjelp? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 skriv startmovie navpåbilder 30 i console, så leser du guiden en gang til Lenke til kommentar
McFandango Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 ok.. Det er cs:s jeg bruker. Når jeg skal skrive "startmovie" så funker ikke den komandoen kun "startdemo".. Og når jeg skal ta startdemo "navnpådemo" 30 så funker det ikke når jeg har 30 bak.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 nei, startmovie navnpåbilder 30 fungerer ikke i CS:S, men jeg tror jeg har sett en guide om hvordan man lager film i CS:S (norsk guide) på hellfragger.no eller battlefield.no Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg har skaffet meg noen filmsnutter, og har nå redigert dem i Windows Movie Maker. Men fikk et problem når jeg skulle spille det av, og det er at det starter å lagge veldig Det lagger ikke hvis jeg kun spiller av en av filmene, men når alle skal spilles av etter hverandre, så lagger det.. Btw, fin guide Endret 12. august 2006 av ZindreX Lenke til kommentar
neadii Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 det lagger i WMM, men ikke når du gjør det om til wmv format Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 det lagger i WMM, men ikke når du gjør det om til wmv format 6656579[/snapback] Ok, takk Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Har et problem med å få filmen fra WMM til WMV format Når jeg skal lagre filmen, kan jeg ikke lagre den i noen andre format enn WMM.. Noen som kan hjelpe meg?? Noen som kan poste en link til et program som kan få WMM format til WMV format? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 er det ikke wmv i windows moviemaker da?? :S Lenke til kommentar
N3oN66 Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 Driver å lager en film med vegas 6.0 nå... og lurer litt på hvordan man zoomer inn på en spesiel del..? feks at man zoomer inn på deaglen før man skyter osv... Takker for alle svar N3oN Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 Gå på Video Event Pan/Crop og lek deg frem. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Driver å lager en film med vegas 6.0 nå... og lurer litt på hvordan man zoomer inn på en spesiel del..? feks at man zoomer inn på deaglen før man skyter osv... Takker for alle svar N3oN 6777474[/snapback] Gå på Video Event Pan/Crop og lek deg frem. 6777865[/snapback] eller gi han link til en simpel guide? http://moviemakers.nu/?p=tutorial&id=14 (krever medlemskap da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå