.tomf Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Etter at man har skrevet inn startmovie navn fps, hva skriver du for å stoppe den får å lage en ny scene. Edit; skrivefeil Endret 4. april 2005 av TomFu Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) takk tomfu Endret 4. april 2005 av izoren Lenke til kommentar
MoNgoKinG Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 noen som vet hva jeg skall gjøre for at filmen skall ta normal plass på hardisken og ikke 19,5gb den blir på enten 55kb eller 19,5gb nor jeg lagrer den i vegas Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Bruk Dr. Divx etter at du har exporta fra vegas. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. april 2005 Rapporter Del Skrevet 6. april 2005 Etter at man har skrevet inn startmovie navn fps, hva skriver du for å stoppe den får å lage en ny scene? Quoter meg selv jeg. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 10. april 2005 Rapporter Del Skrevet 10. april 2005 lagger noe jævlig når jeg tar opp med fraps Lenke til kommentar
kunka Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 TomFu bind F11 "endmovie" har jeg gjort. Sinnsykt smart :=) Ellers vil jeg bare si at fraps er et drittprogram, ikke-betalende versjon i hvert fall. Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 her er forklaring på noen av programmene... det står på engelsk men.. dere kan vel det Video Mach. It is a very easy program to use. Once you have downloaded it, load Video Mach up. Go to "File" "Open". Select all of bitmaps (from first to last) and click open. If none of them get imported, try selecting less at one time. Once you have all of the bitmaps imported, you can go through and delete and move all the scenes you want. Now that you have all of the bitmaps in the order you want, click on the little disk icon above the middle box. First Create an output name, and select avi in the dropdown box (it might do that automatically though). Then click on the video tab. Find the Frame Rate box, and unselect "automatic", then unselect "keep original duration". I suggest using 15 fps (standard avi format). Now go to "Format Options". Video Mach already has some compression, but if you want to cut the file size in half, you can use DivX encoding. You'll want to use The "High-motion" encoding. In order for you to do this, and for you and others to view it, you will need the "DivX Codec", which you can find at www.divx.com. Click OK to save the changes. Now click on the lighting bolt above the second box, it will start to create the movie. Once that is done you have a playable avi movie. Virtual Dub: Because there's no sound in the avi, I would suggest using a program called Virtual Dub.With this freeware you're able to open your previously saved avi and mix in a wav file (if you desire to use an mp3 you must first convert it into wav format first). When you've opened the video, select "Audio" and choose "WAV Audio" to locate your file. Now select "Video" "Compression" and be sure that it is on DIVX Fast Motion (if you previously chose that in Video Mach). Now simply go to "File" "Save As AVI" and you're done. Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 har en måte å løse den store plassen det tar å lagre filmen.. her kan u få 50mb til å bli 1mb.. etter du har lagd en film, tar du den inn i videomach. gå inn på disket ikonet midt på skjermen, så velger du avi. så trykker du på så codec settings på fanekortet video. så velger du DivX. da tar den MYE mindre plass, og det blir litt dårligere kvalitet... håper dere får det til Lenke til kommentar
-]aLLi[- Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Det er fordi VideoMach ikke støtter .dem filmer, så det du gjør er at du konverterer .dem fila til en .avi fil ol. (Hvordan du gjør det finner du svar på i guiden wink.gif ) greit nok det men jeg finner ikke vor i guiden du har skrevet hvordan jeg jør dete.. Lenke til kommentar
-]aLLi[- Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 gadd ikke å lese gjennom alt her, så det kan hende dette er sagt før.. men hvis jeg skal lage film, så kobler jeg pcen til tven og tven til videokameraet mitt. har ikke brukt det på cs, men på Joint ops. er resultatet knallgodt. Etter at du har filmet redigerer du bare i et redigeringsprog. på pcen(adobe premiere, avid eller pinnacle ol. hvis det er det du har for hånden..) thumbup.gif thumbup.gif hvordan gjør du dette??? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 aLLi[-' date=30/06/2005 : 01:01] greit nok det men jeg finner ikke vor i guiden du har skrevet hvordan jeg jør dete.. Altså: Når du spiller CS, så tar du opp en .dem fil ved å skrive "record demonavn" i console. .dem filen kan IKKE konverteres til .avi eller film som kan spilles av i Mediaplayer uten å ha vært til "behandling" i CS. To måter: Last ned FRAPS 1.9D fra www.fraps.com Start opp fraps og velg 30 fps og sjekk at "hotkey" og F9. Start CS -> Skriv "viewdemo demonavn" i console. Når du har kommet til et punkt i filmen din i CS som du gjerne vil ha til .avi så trykker du på F9, og på F9 en gang til når du er ferdig. Da er snutten blitt lagret som .avi i fraps installasjonsmappe. Du kan også lage 1000-vis av .bmp bilder og konvertere til .avi med et program, men det vil ikke jeg anbefale til "noobs" pga det er så mye slit. (Min mening) Er ikke helt sikker på hvordan du gjør det, men det står i guiden. (noe med startmovie 30 og endmovie elns) Til slutt: Fraps 1.9D er en GAMMEL versjon som egentlig er forferdelig dårlig. Jeg har fullversjonen og den er mye bedre. Du får med lyd, bedre oppløsning og en tanke bedre "kompresjon" av "raw" .avi fila di. (Det er jo ikke raw når det er komprimert) Mulig jeg har svart på feil spørsmål men det får så være... Lykke til! Lenke til kommentar
-]aLLi[- Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Last ned FRAPS 1.9D fra www.fraps.comStart opp fraps og velg 30 fps og sjekk at "hotkey" og F9. Start CS -> Skriv "viewdemo demonavn" i console. Når du har kommet til et punkt i filmen din i CS som du gjerne vil ha til .avi så trykker du på F9, og på F9 en gang til når du er ferdig. Da er snutten blitt lagret som .avi i fraps installasjonsmappe. Men, FRAPS 1,9D ligger ikke på hjemme siden men det ligger en ny versjon der nemlig: 2.6.1 og når jeg trykker F9 tar den bare opp noen få sekunder Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Det finnes en gratisversjon. Søk litt på nettet, lovlig er den og. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du har Frags 99 da kan du lage film.....Da kan du f.eks. skrive på 1,6; Record 26( eller 99, 35, 67, osv.) Da begyner det og ta opp....Da skriver du "stop" når du vil stoppe filmen..... Også kan du redigere etterpå.......Skjønner????? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har filmene i dem. filer. Hvordan skal jeg konvertere dem? Lenke til kommentar
DJSephiroth Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Check ut dette http://files.filefront.com/Ter__Sol___Epis...;/fileinfo.html http://files.filefront.com/Ter__Sol___Epis...;/fileinfo.html http://files.filefront.com/Ter__Sol___Epis...;/fileinfo.html Og Foresten du kan bruke Fraps og Movie maker2. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Hvor LAGRES filene/demoene?? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Dette var en sndig tråd Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Hvor LAGRES filene/demoene?? cstrike ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå