Mr. Fiskum Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Når jeg skal starte en demo med SKPlayer så kommer denne feilmeldinga opp: Could not start hl.exe/cstrike.exe: %1 er ikke gyldig Win32-program. Noen som hvet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Ikke bruk SK-Player/Geek-Player! Det er bare unødvendig! Åpne CS, åpne console og skriv viewdemo <navn på demo> uten <> og demoen må ligge i cstrike mappa. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Men da får jeg jo ikke redigert`? det er jo det jeg skal prøve på.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Jo! Det gjør du vel! Når du har skrevet alt det jeg sa og du har funnet noen frags du liker skriver startmovie <navn på bmp-bilder> 30 uten <> så må du gjøre om bmp bildene til avi med v-mach, v-dub eller vegas.... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Men da får jeg jo ikke redigert`? det er jo det jeg skal prøve på.. 7412811[/snapback] Når filen endelig er i avi-format redigerer du filmen som en vanlig film, i Windows Movie Maker, eller Adobe Premiere Pro 2.0 eller whatever man ønsker. CS har ikke den funksjonen at man kan redigere filmen.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nå har jeg plukket ut de bildene jeg skal bruke. Men når jeg skal skjøre filmen på Windows Movie Maker så er filmen så uendelig treig. Noen som hvet om jeg skla skjøre filmen fortere på Movie Maker? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nå har jeg plukket ut de bildene jeg skal bruke. Men når jeg skal skjøre filmen på Windows Movie Maker så er filmen så uendelig treig. Noen som hvet om jeg skla skjøre filmen fortere på Movie Maker? 7440916[/snapback] Legg til effekten som setter opp speeden, vel.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor finner jeg den effekten? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nå har jeg plukket ut de bildene jeg skal bruke. Men når jeg skal skjøre filmen på Windows Movie Maker så er filmen så uendelig treig. Noen som hvet om jeg skla skjøre filmen fortere på Movie Maker? 7440916[/snapback] når du har har skrevet startmovie i console har du sikkert brukt 30 som fps, ikke sant? Uansett, når du rendrer bmp bildene til uncompressed avi i virtualdub/videomach må du også rendre i 30 fps ellers blir filmen for treg/kjapp! Og grunnen til at den går tregt i Windows Moviemaker kan være at det lagger. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 http://files.filefront.com/1movieavi/;8513131;/fil Min Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Men hvor lagres alle bildene seg? Jeg skrev følgende "playdemo firsttry 30".. Det eneste som skjedde var at filmen spolte gjennom veldig fort.. Er vel noe jeg har misforstått? Håper at noen kan hjelpe meg litt her etter som at jeg har veldig lyst til å komme i gang med klippingen Edit: Fant ut av det Endret 28. november 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor fant du bildene? jeg finner dem ikke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilke bilder? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Men hvor lagres alle bildene seg? Jeg skrev følgende "playdemo firsttry 30".. Det eneste som skjedde var at filmen spolte gjennom veldig fort.. Er vel noe jeg har misforstått? Håper at noen kan hjelpe meg litt her etter som at jeg har veldig lyst til å komme i gang med klippingen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Du må bruke viewdemo/playdemo demonavn, og deretter skrive startmovie sammehvasomstArher 30 (30 kan erstattes med for eksempel 60 om du vil ha bedre flyt på filmen). Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Og da lagres bildene i cstrike-mappen din. Er du en nybegynner på området, så burde du teste guiden på Style-Productions.net. VELDIG god guide! Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 hm. fant dem ikke:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hmm.. Du tar viewdemo, finner stedet i filmen der du vil recorde, skriver startmovie NAVNPÅBILDER og FPS, jeg foretrekker 90. Eks. Viewdemo -> Spol dit du vil -> startmovie Frag1 90 Da vil filmen gå veldig veldig sakte, og recorde slik at det blir bra. Når fraggen er over, tar du å skriver "endmovie". Da får du veldig mange bilder i cstrike mappen din, og de tar du å bruker virtualdub til å gjøre over til en film. Etter det kan du legge det i det programmet du vil, og redigere filmen. Ellers har CG en veldig fin guide også her. EDIT: Bildene lagres i C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\Din_Bruker\counter-strike\cstrike I min mappe ser det slik ut: Endret 31. desember 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som har noen tips til sanger man kan bruke i frag movies? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Bare ta noe du liker å høre på. IKKE ta fra andre filmer, det er bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå