mad_arab Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Med gode gamle AGP er det ikke verre enn å dytte inn et PCI skjermkort. På de PCI-EX kortene jeg har sett er det kun en x16 slot til skjermkort og mange små x1 slotter til andre ting. Hva blir da alternativene hvis man ønsker 3 skjermer hvis ikke ATi/NVidia kommer med støtte på et enkelt kort? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Matrox kommer vel sikkert snart med pci express x16 kort og mange Matrox kort har vel støtte for dette Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøpe et Matrox Parhelia kort, de kommer med PCI Express iløpet av sommeren har jeg hørt, der kan du ha tre skjermer! Ellers så får du Parhelia både i PCI-X og PCI og Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er det jeg "frykter". Parhelia er sikkert et fint kort, men jeg vil gjerne ha ytelsen som ATi og NVidia gir, og jeg ser at med PCI-EX vil det kanskje være slutt på denne muligheten for 3 skjermer, hvis ikke det evt kommer kort med støtte for x1 slottene (ekstremt usannsynlig?) eller hvis ikke ATi/NVidia leverer kort med 3 dvi utganger (usannsynlig pga bare 2 ramdacs?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå