Gå til innhold

Nerdete t-skjorter

Anbefalte innlegg

Fikk laget noen t-skjorter til jobben (http://home.no/snusk3k/tskjorte.jpg) for halvannet år siden, to av dem bruker jeg jevnlig. Trykket har holdt seg svært godt, og fargen er fremdeles fin og svart. Sjekket opp sidene til de som trykket dem før, og ble egentlig ganske fornøyd med prisene.

Enormt lønnsomt vil det nok ikke bli, men får jeg billige t-skjorter som jeg selv lager, skal jeg ikke grine på nesen av det. :)

Her er et motiv jeg snekret sammen nå nettopp.. sitatet kommer fra Bill Hicks, men jeg regner med sånne ting går greit å bruke på t-skjorter uten å måtte betale for det.

jesus.jpg

jesus.gif

Hva det gjelder andre webshopper, så er www.wickedjester.com meget bra. Jeg den med "I'll try being nicer, if you try being smarter" på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, jeg skjønner, men ser det ikke bedre ut med at det står i tre linjer midt på skjorten f.eks.? Og jeg skjønner at det ikke går an å omformulere setningen, men er ikke "You think Jesus wants to SEE another fucking cross when he comes back?" mer korrekt?

Jeg skjønte ikke at det skule være et kors, og det tror jeg ikke mange andre skjønte heller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...