Jørgen Sørheim Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Fikk laget noen t-skjorter til jobben (http://home.no/snusk3k/tskjorte.jpg) for halvannet år siden, to av dem bruker jeg jevnlig. Trykket har holdt seg svært godt, og fargen er fremdeles fin og svart. Sjekket opp sidene til de som trykket dem før, og ble egentlig ganske fornøyd med prisene. Enormt lønnsomt vil det nok ikke bli, men får jeg billige t-skjorter som jeg selv lager, skal jeg ikke grine på nesen av det. Her er et motiv jeg snekret sammen nå nettopp.. sitatet kommer fra Bill Hicks, men jeg regner med sånne ting går greit å bruke på t-skjorter uten å måtte betale for det. Hva det gjelder andre webshopper, så er www.wickedjester.com meget bra. Jeg må den med "I'll try being nicer, if you try being smarter" på. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det var noen bra der ja.. Hello, I see the assasins have failed. Syns det hadde vært litt tøft å spradet rundt i Help, I'm lost in a crowd of stupid people, T skjorte Endret 15. juni 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Haha, den var ganske bra. Litt omformulering på setningen, og kanskje like stor skrift på alt midt på t-skjorten så er vi der. (min mening bare) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det som står på t-skjorten, er et sitat (Bill Hicks), så det går ikke an å forkorte. Oppsettet er sånn sånn at det skal se ut som et kors, iallefall fra avstand. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ahh, jeg skjønner, men ser det ikke bedre ut med at det står i tre linjer midt på skjorten f.eks.? Og jeg skjønner at det ikke går an å omformulere setningen, men er ikke "You think Jesus wants to SEE another fucking cross when he comes back?" mer korrekt? Jeg skjønte ikke at det skule være et kors, og det tror jeg ikke mange andre skjønte heller. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skjønte den faktisk overraskende fort(for å være meg:)). Jeg kjøper en sånn lett av deg psilocybe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan sikkert sette "wants" på en linje, og "to see" på den neste. Jeg er enig i at det ser ut som fokuset er på "JESUS" og "SEE", men det var bare et lite utkast. Her er et annet, et jeg kanskje tror blir litt kryptisk for noen: "Hjelp, jeg er omringet av smørkniver!" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mye bra på wickedjester !! Får lyst til å kjøpe meg en bunke t-skjorter nå... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bumper spørsmålet mitt, jeg. -^^ Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ville nok bestilt endel tror jeg. Betaler gjerne en 200,- for en kvalitets tshirt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ville nok bestilt endel tror jeg.Betaler gjerne en 200,- for en kvalitets tshirt. enig der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå