Gå til innhold

Nerdete t-skjorter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og veldig bra kvaltiet på selve t-skjortene.

:thumbup:

Kan ikke la være å lure på om du kanskje jobber for duffy.no når alle postene dine reklamerer for denne webshoppen... og forteller om at alt er bra.

og nicket kadaffi minner meg litt om duffy.no

tror ikke det er mange som tar seg tid til å lage en egen konto for å reklamere for en bedrift...

Sier litt om webshoppen når de er så desperate at de trenger noen infiltrører i forummer...

care to comment?

Lenke til kommentar
Synes denne ser okey ut;

FireFoxBlueTeeDetailFront.jpgFireFoxBlueTeeDetailBack.jpg

http://store.mozsource.com/gpageload.do

Var logoen alene hadde jeg kjøpt en (for den er fin), men synes det blir litt vel "nerdete" med det slagordet på ryggen.. Nesten så det samme kan sies om det på forsiden også forresten.

Huff, Firefox..

1562776_F_tn.jpg

Opera 7 ROCKS! :D

Man må ikke glemme teddy da..

7814561_F_tn.jpg

:wee:

EDIT: Man finner alt på Operastuff

Endret av eMPea
Lenke til kommentar
Kan ikke la være å lure på om du kanskje jobber for duffy.no når alle postene dine reklamerer for denne webshoppen... og forteller om at alt er bra. care to comment?

Tråden handler om nerde t-skjorter, der når vi leter etter den typen ting må man kunne diskutere det og komme med innspill uten at du skal komme med slike meningsløse indisier :nei:

Og selv om man ikke jobber for dem så må kan få lov til å anbefale dem pga bra kvalitet og stilige trykk.

Noen som har prøvd tshirthell.com forresten? Ser de har mye stilig, men er usikker på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Selv har jeg bra erfaringer med både tshirthell.com, thinkgeek.com og duffy.no.

Liker spesielt godt det fine sortimentet thinkgeek.com har av gadgets, osv. og dette er noe jeg savner på norske nettbutikker - spesielt nå etter at spyshop.no gikk nedenom og hjem :hmm:

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på.. er det mange her som hadde vært interessert i en norsk butikk med typiske tshirthell.com-motiv?

Jeg begynner å vurdere noe som kan gi litt bi-inntekter, og syns t-skjorter er en kurant nisje å hive seg inn på. Jeg kan selge dem fysisk i tattoo/piercingstudioet hvor jeg jobbet, samt opprettet en webside for salg i innland.

Lenke til kommentar

Prismessig, hvor ligger smertegrensen til folk?

Personlig kan jeg fint betale 300kr for en knakende god t-skjorte, men selvfølgelig er en hundrelapp mindre ikke noe å fnyse av.

Én t-skjorte pluss frakt blir rundt 200kr fra tshirthell.com .. skal du ha flere, blir det moms og annet skit, og dermed ca. 50kr ekstra per t-skjorte, samt gebyr.

Lenke til kommentar

Tja, gode t-skjorter med litt spesielle trykk (les: bandtrykk) ligger på rundt 200-250 kr i dette langstrakte land. Foreslår at du legger deg på omtrent det prisnivået og, om mulig, tulbyr kvantumsrabatt. Mulighet for å importere/skaffe agentur på diverse band-merchandise også? Mangler en gode nettbutikker i Norge som selger slikt. Og når vi først er i gang: du må ha trykk, gode trykk. Er ikke bare-bare å komme opp med noe (som ikke allerede er bruk og ©-belagt). Samt du trenger et godt trykkeri, og husk, det er ikke bare-bare (finfint ord det der) å leke enmanns-distributør og ha en annen jobb ved siden av.

Lenke til kommentar

Som sagt, ingen vil kjøpe t-skjorter med trykk som går vekk etter 2 uker. Veldig godt trykk er et must, og ettersom du da blir helt ny på dette området vet jeg ikke om folk syns 250 kroner er for mye. Jeg hvertfall, synes det. Det kommer selvfølgelig an på t-skjorten, men rundt 150-200 kroner synes jeg er mer enn nok. Dette da inkludert frakt ettersom du blir helt ny på markedet. Men som sagt, trykket har mye å si for kvaliteten på t-skjortene og at de ikke revner med engang. Lykke til! Kommer nok til å bestille hvis dette blir realistisk. Når snakker vi om?

Edit: Du har ikke punktum i signaturen din. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Akkurat når dette blir realitet, vet jeg ikke helt. Snakket litt med han ene tatovøren på jobb, vi er begge litt beit for penger akkurat nå, og snakket om å ha noe mer enn bare tatovering/piercing. T-skjorter med sarkastiske/morsomme utsagn/sitater er det alltid marked for, og spesielt i den kundegruppen vi allerede har. Blir det noe av, starter vi helt sikkert et nytt foretak, og spytter i et titalls tusenlapper.

Vi kjenner folk som driver med silketrykk, og vi kan helt sikkert få ganske kurante priser. Jeg tenker på Fruit of the loom-kvalitet, godt, tykt stoff. Har også tenkt litt på vinyl-klistremerker, gjerne med tilsvarende slagord som på t-skjortene. 5kr for et klistremerke, høres det akseptabelt ut? Her bare lufter jeg tankene mine..

Blir det en realitet, får nok "Folkeaksjonen mot hvem" og "Folkeaksjonen mot orddeling" sin egen t-skjorte. :)

Men, jeg gidder ikke å styre og stresse hvis det blir 10kr i avkastning etter at silketrykk, moms, porto og emballasje er betalt. Må nesten sjekke litt rundt.

Edit: hva det gjelder ekstrajobbing, tror jeg det blir fint lite. Jeg har mye dødtid på jobben, får bredbånd der om ikke lenge, og jeg tror ikke det skal være så alt for mye å holde orden på. Oppdatere websider innimellom, pakke ned bestillinger og sende dem én gang om dagen.. det skulle vel gå tålelig greit. Kan hende jeg forenkler alt nå.. vi får se. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Akkurat når dette blir realitet, vet jeg ikke helt. Snakket litt med han ene tatovøren på jobb, vi er begge litt beit for penger akkurat nå, og snakket om å ha noe mer enn bare tatovering/piercing. T-skjorter med sarkastiske/morsomme utsagn/sitater er det alltid marked for, og spesielt i den kundegruppen vi allerede har. Blir det noe av, starter vi helt sikkert et nytt foretak, og spytter i et titalls tusenlapper.

Høres meget interessant ut, og jeg tror personlig at dette vil bli en suksess. Du vil nok få en del salg tror jeg, både fra kunder i studioet og folk fra forumet. (tror de fleste har vært innom å tatt en titt på siden din osv., så det kan bli bra)

Vi kjenner folk som driver med silketrykk, og vi kan helt sikkert få ganske kurante priser. Jeg tenker på Fruit of the loom-kvalitet, godt, tykt stoff.
rup.gif Bra kvalitet.

Har også tenkt litt på vinyl-klistremerker, gjerne med tilsvarende slagord som på t-skjortene. 5kr for et klistremerke, høres det akseptabelt ut? Her bare lufter jeg tankene mine..

Går dette også an å evt. bestille sammen med t-skjorter? Godt forslag, som jeg tror vil bli populært. Dette kommer selvfølgelig an på størrelse osv. på merkene.

Blir det en realitet, får nok "Folkeaksjonen mot hvem" og "Folkeaksjonen mot orddeling" sin egen t-skjorte. :)

Genialt. :)

Men, jeg gidder ikke å styre og stresse hvis det blir 10kr i avkastning etter at silketrykk, moms, porto og emballasje er betalt. Må nesten sjekke litt rundt.

Jeg tror dette ikke vil bli tilfelle, men dette får også være opp til deg. Kommer også an på prisene, men en 150-200 kroner for en bra t-skjorte er ikke å forakte. :)

Edit: hva det gjelder ekstrajobbing, tror jeg det blir fint lite. Jeg har mye dødtid på jobben, får bredbånd der om ikke lenge, og jeg tror ikke det skal være så alt for mye å holde orden på. Oppdatere websider innimellom, pakke ned bestillinger og sende dem én gang om dagen.. det skulle vel gå tålelig greit. Kan hende jeg forenkler alt nå.. vi får se. :)

Go get'em.rup.gif

Edit: Hvilke andre t-skjortebutikker enn www.tshirthell.com vet du om?

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...