ilpostino Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kommet over et par t-skjlorter jeg synes var ganske fete og som jeg vil dele med dere: There is no place like 127.0.0.1 I will not fix... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe nice.. Har ikke Geekstuff.no masse slikt..? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 www.duffy.no www.nerdorama.com osv Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 LOl @ "Will not fix your computer" t-skjorten. Hadde denne vært i vanlig skjorte-form skulle jeg kjøpt og brukt på lan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 LOl @ "Will not fix your computer" t-skjorten. Hadde denne vært i vanlig skjorte-form skulle jeg kjøpt og brukt på lan ut fra bildet ser det ut som de er brettet så det er nok vanlige t-skjorter med vanlig form... Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Netverk-kisen på skolen min har slik ....! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 artig, men jeg ville ikke gått med noen av de på gata. Da har man virelig sunket ned i nerdedommen... Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) LINK Endret 5. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hadde jeg ikke turt å gått med ute på byen men på lan sikkert. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har lagt merke til at typiske nerdete T-skjorter ofte er svarte? Why? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som har lagt merke til at typiske nerdete T-skjorter ofte er svarte? Why? Fordi svart er den fargen som passer best på T-skjorter Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 fordi t-skjorter generelt ofte er svarte/hvite Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 LOl @ "Will not fix your computer" t-skjorten. Hadde denne vært i vanlig skjorte-form skulle jeg kjøpt og brukt på lan ut fra bildet ser det ut som de er brettet så det er nok vanlige t-skjorter med vanlig form... Ja, men jeg vil ikke ha t-skjorte. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Synes denne ser okey ut; http://store.mozsource.com/gpageload.do Var logoen alene hadde jeg kjøpt en (for den er fin), men synes det blir litt vel "nerdete" med det slagordet på ryggen.. Nesten så det samme kan sies om det på forsiden også forresten. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kul logo ja.. Hadde kjøpt sånn hadde det vært logo av typen som ikke går vekk i vask. Eller er den slik? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kul logo ja.. Hadde kjøpt sånn hadde det vært logo av typen som ikke går vekk i vask. Eller er den slik? Vet ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Kul logo ja.. Hadde kjøpt sånn hadde det vært logo av typen som ikke går vekk i vask. Eller er den slik? Vet ikke. når de lever av å selge slike t-skjorter til de prisene bør jo trykken tåle endel vask da.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som har lagt merke til at typiske nerdete T-skjorter ofte er svarte? Why? Svart er satanismens farge (skulle ikke forundre meg om det er noen fantatisk kristne som finer på en sånn teori) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå