kristian_e Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hey.. ej he eit lite problem m at skjermen flimra når den står for ner maskina mi... ej he vannkjøling.. kva er då gale..??..å ka kan ej jer for å fikse d..?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er sikkert pumpa di, det er heilt normalt. Ellers har eg hørt at det hjelper å skrive skikkelig. Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 kva kan eg gjere for å ungå at det flimra..?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du skulle ikke ha vannbåren varme i kobberrør eller elektrisk gulv varme? Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg har elektrisk gulvvarme(stråling) og jeg må skru av denne når jeg bruker data'n, p.g.a flimring Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 kva er ein vannbår??? Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Først et lite tips. Skriv på bokmål, ikke bygdenorsk! Vannbåren varme vil si at vannet er varmet opp en plass og blir transportert til huset ditt i rør (Sentralfyr o.l) Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) ikke for å klage, prøv og skirv bokmål, jeg er finnmarking og prøver i alle fall og skrive bokmål... æ e finnmarsking og prøv i all fall å skreiv bokmål næ eillers så har æ dyseleksi, så æ har veil låv te å skrive feil eller ka dokker syns... jeg hadde det samme probleme, det var faktisk pc borde sins skyld, noe som va på det som fikk skjermen til å gå amokk edit...... inlegg 200 Endret 4. juni 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vi kan trygt konkludere med at det er forstyrrelser inn i bildet. Slå av alt elektrisk utnom pc, men dioder, lys, katoder, vifter osv bør slås av men ikke cpu vifte og gpu vifte osv. men kabinett vifter. Så slår du påen og en ting ellers i rommet og så til slutt pc`n, når det skjermen begynner å flimre så vet du hva som lager denne forstyrrelsen. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har testet det, og det er pumpa. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har testet det, og det er pumpa. Det blir altså ny pumpe? Hvilken pumpe har du tenkt på? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Also det er kameraten min vi snakker om. Han har akkurat kjøpt ei eheim 1046 pumpe so eg tvilar sterkt på att han kjøper ei ny. Men han har berre flytta maskina litt, og no er alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå