Shulgin Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Er det noen som har erfaringer med Creative GeForce 3 Ti200. Prisen er veldig lav til å være et GeForce 3 kort. Noen som kan anbefale dette? JRH Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Creative kort er så vidt jeg vet produsert av MSI, MSI havnet omtrent nederst i Anandtechs test av bildekvalitet (ytelsen pleier å være omtrent lik for alle kort dog). Gainward kom ut på topp i den testen forresten. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Har det 'vanlige' GF3 fra Creative, og det funker upåklagelig. Men det er ikke noe særlig å kjøre 1600x1200, slik jeg gjorde før med G400. Men i lavere oppløsninger funker det greit. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Quote: On 2001-11-02 17:50, sanoj_20 skrev:Er det noen som har erfaringer medCreative GeForce 3 Ti200. Prisen er veldiglav til å være et GeForce 3 kort. Noen som kan anbefale dette? Jeg ville lagt på de få hundringsene som trengs for å få Gainward's GF3ti200 kort istede for Creatives Lenke til kommentar
Templar Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Provde MSI GeForce3.. 2d bare son vanlig men text pa hvid bakgrunn var sykkelig blurry.. LeadTek GeForce3 har MIGET bedre 2d.. det er stor forskjel mellom 2d. Hilsen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå