Margarus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg er nå ferdige me mine 2 mods på kabientte mitt. følgende er blitt gjort: borra 80mm hull i toppen å montert en 80mm vifte me blå leds der. skjært ut plexu vindu i side døra (det er skjært uten noe tegning 2blå katoder i kabinette ting som skal gjøres muligens plexi i topp, 3d grill i topp vifta blå vifte i psu hva syns dere om denne modden da? tips til andre ting jeg kan gjøre [url="http://www.liestol.net/~marius/leirdal/bilde(7).jpg"]chieaftec mod[/url] kabinett kjølinga mi er en framme som blåser inn en bak som blåser inn en i topp om blåser ut så ahr jeg en case temp på ca 30 brude det ikke hvære litt lavere eller burde jeg ha ommøblere litt på viftene ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har ikke jeg sett den før? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 nei dette er første gang jeg legger det ut. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Mente det sånn at dette er liksom noe man har sett blitt gjort av andre før, men likevel bra. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Se på Worklogs og Fra blå til svart og børsta stål Og få tips av meg og andre på worklogs Endret 5. juni 2004 av peet-79 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har ikke jeg sett den før? du tar nok skammelig feil der!! Chieftech mod? aldri! Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Har ikke jeg sett den før? du tar nok skammelig feil der!! Chieftech mod? aldri! hehe.... naj.. lite med Chieftech modder her på forumet Ble bra det margarus... Endret 5. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå