Jumpern Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Saken er denne: Etter en del problemer med windows, så fant jeg ut at en reinstallasjon av windows ville passe perfekt.... (Hadde heldigvis en backup av en tidligere installasjon (windows) liggende på en av diskene mine.) Starta Ghost, fant frem backupfila og fyrte prosessen i gang.... MEN når jeg åpna explorern etter backupen så var alle partisjonene borte vekk!!!!!!! bare c disken var der (hadde delt disken i tre partisjoner) HALLO !!! PANIKK ..... Er det noen som vet hvordan eller om det er mulig å restore filene som var på de partisjonene som er vekk? Hadde en del viktige filer der!!! Eller må jeg bite i det sure eplet...og bare innse at filene er og blir borte for alltid? Må bare si at jeg ikke trodde at Ghost smelta sammen partisjonene etter en backup-restoring... har ikke opplevd det før... er rimelig fortvila her...noen som kan hjelpe? please... Endret 4. juni 2004 av Jumpern Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Ka viser det i diskbehandling da? Viser partisjonene her? Viser den riktig størrelse på disken? Evt. kan du prøve med GetDataBack(ellernosånt) til å se om den finner dataen? Det gjorde ihvertfall jeg når partisjonene forsvant. Men først ville jeg sett om du kan aktivere diskene i diskbehandling? EDIT: PS: Ta å endre topic da, før denne blir stengt Og, kan fremdeles ikke norsk! Endret 4. juni 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 I explorer så vises det bare en disk ©, og den er på 80 gig...som er korrekt størrelse på disken Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Men, ta og høyreklikk Min datamaskin -> Manage/behandling.... Gå inn på diskbehandlig. Da skal du få opp diskene dine i en oversikt.. EDIT: evt. les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Endret 4. juni 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Men, ta og høyreklikk Min datamaskin -> Manage/behandling.... Gå inn på diskbehandlig. Da skal du få opp diskene dine i en oversikt.. EDIT: evt. les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Der står det bare oppført en disk (C-disken). Partisjonene D: og E: er borte.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Get Data Back funker ganske bra, om du bare har ødelagt filallokasjonstabbelen, og ikke overskrevet noen filer (og det høres slik ut). AtW Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) sorry å må sei det men du har trykt på "disk" i steden for "partition" i ghost og da vil den skrive over alle partisjonene dine, dette vei eg fordi eg har gjort det selv ein gang.. vist du er heldig så vil du kansje greie å få det meste tilbake med Get Data Back Endret 4. juni 2004 av X672 Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Der står det bare oppført en disk (C-disken). Partisjonene D: og E: er borte.... Og hele disken vises som "funksjonell"? Da er partisjonene borte da sannsynlig.... Prøv getdataback og se om du klarer å finne dataen da. Det jeg gjorde var å formatere hele disken, og så hente data ut med dette programmet. Men siden du har windows på denne disken, så går vel ikke en format., hvis du ikke har flere disker tilgjenneglig? EDIT: gramatikk!! Endret 4. juni 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Fant igjen alle filene mine når jeg brukte getbackdata progget..... Tnx alle sammen for hjelpen Kveldens desiderte gladeste person akkurat nå... Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fant igjen alle filene mine når jeg brukte getbackdata progget..... Tnx alle sammen for hjelpen Kveldens desiderte gladeste person akkurat nå... Ikke lenge siden eg reddet all dataen min med getdataback heller. Henger meg på dansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå