mav0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, og ikke helt hva jeg skulle skrive i topic, men... For det første, hvis jeg spiller CS og skal for eksempel snakke med noen på msn, så bytter jeg vindu. Da går den ut av CS, alt bra så langt. Men når jeg skal åpne CS igjen kommer det bare svart på skjermen og ei hvit pil. Da går det ikke an å gjøre noe som helst, hverken alt + tab, alt +F4 eller ctrl + alt + delete... Hvis jeg trykker med musen kommer det et høyt pip fra inne i maskinen, som er det andre problemet. Da låser maskinen seg, og jeg må restarte. Når jeg spiller til vanlig, og jeg holder nede tre knapper kommer det et HØYT pip fra inne i maskinen. Dette er da veldig ekkelt, fordi det bråker... Når jeg sitter på LAN høres det godt, og det er ikke så artig Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller hva som er problemet? Mine specs: AMD 64 3000+ 512 mb Corsair Value PC 3200 Gigabyte K8N nForce 3 150 PowerColor Radeon 9800pro 128mb Seagate Barracuda 7200rpm 160 GB 8mb cache Samsung Spinpoint 7200rpm 160 GB 2mb cache Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg har det samme problemet som deg når det gjelder pipingen, bare at jeg må holde inne 4 knapper. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 prob. 1: CS takler ikke alt-tab tydeligvis(forskjellig fra tilfelle til tilfelle). prob. 2: Dere holder inne for mange knapper! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det med piping fordi du holder tre taster er tastaturet ditt sin skyld. Jeg kan holde fem før det begynner å pipe. Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skjønner at jeg holder inn for mange knapper da, men det piper HØYT. Er det ikke noe jeg kan gjøre for at det ikke skal oppføre seg sånn da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg skjønner at jeg holder inn for mange knapper da, men det piper HØYT. Er det ikke noe jeg kan gjøre for at det ikke skal oppføre seg sånn da? Det åpenbare:Kjøpe et tastatur som det går ann å bruke flere enn 3 taster på. Dette er jo nesten allmennkunskap. tilogmed faren min vet det, og han synes at det er rart at man ikke kan skrive i en ,jpg Endret 4. juni 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Svært så vennlig vi var i dag Uansett, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe, tastatur er nok løsningen, pipingen kan du fjerne ved å nappe ut pins som går til pcspeaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå