Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Software til styring av PC over nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg bruker det hver eneste dag (har faktisk et vindu med serveren på 2. skjermen min hele tiden), og kan ikke skjønne hva som skulle være bedre i noen andre programmer. Altså, ressursbruket = 0, og det er nøyaktig som å sitte foran PC'en. Det er jo teoretisk ikke mulig å gjøre det bedre?

Hva er det som gjør andre programmer bedre da?

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Vel, jeg bruker det hver eneste dag (har faktisk et vindu med serveren på 2. skjermen min hele tiden), og kan ikke skjønne hva som skulle være bedre i noen andre programmer. Altså, ressursbruket = 0, og det er nøyaktig som å sitte foran PC'en. Det er jo teoretisk ikke mulig å gjøre det bedre?

Hva er det som gjør andre programmer bedre da?

Bare at det er microsoft holder for meg... Ihvertfall så lenge det finnes andre ting å velge :)

Lenke til kommentar
[quote name='GeeZuZz' date='04/06/2004 : 20:49'] Vel, jeg bruker det hver eneste dag (har faktisk et vindu med serveren på 2. skjermen min hele tiden), og kan ikke skjønne hva som skulle være bedre i noen andre programmer. Altså, ressursbruket = 0, og det er nøyaktig som å sitte foran PC'en. Det er jo teoretisk ikke mulig å gjøre det bedre?

Hva er det som gjør andre programmer bedre da? [/quote]
Litt av grunnen til og bruke en vnc er at du ikke har Remote Dekstop Connection på alle windows versjoner + at med vnc trenger man ikke client soft. kan bare bruke nettleseren(java) + at den støtter filoverføring, den har chat og at den støtter mye mere.
Try it :p
Lenke til kommentar
Litt av grunnen til og bruke en vnc er at du ikke har Remote Dekstop Connection på alle windows versjoner + at med vnc trenger man ikke client soft. kan bare bruke nettleseren(java) + at den støtter filoverføring, den har chat og at den støtter mye mere.

Try it :p

Remote Desktop connetion (klienten) kan kjøres på alle Windows versjoner, men er bare innebygget i XP og 2003. I andre versjoner må klienten installeres (3MB, kjapp install uten restart eller noe stress).

Remote desktop støtter filoverføring. Du kan få opp diskene til klienten i my computer om du vil. Ser ikke helt hvilken nytte chat gjør i denne sammenhengen?

Du trenger du klient programvare på Remote desktop connection? Nei, kan kjøres fra hvilken som helst maskin via en nettleser. Ytelsen er allikevel eksepsjonell.

Flere argumenter? :devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...