pabelo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 11.06 Beyond Borders Harry Potter og fangen fra Azkaban 18.06 Agent Cody Banks 2: Oppdrag London Godsend Honey Lars von Triers fem benspænd Secret Window 25.06 13 Going On 30 Dawn of The Dead HOP L.I.E. The Ladykillers Juli 02.07 Bollywood Queen Ella Enchanted Eurotrip Hellboy Miffo Zorba og Lykke La Gabbianella e il gatto 09.07 Coffee and Cigarettes Spider-Man II 1 ubesvart anrop Chakushin ari Dirty Dancing: Havana Nights Donnie Darko Mean Girls The Whole Ten Yards 23.07 Hold kjeft! Tais - Tois! King Arthur Misa mi - Ulvejenta The Girl Next Door You Got Served 30.07 Jorden rundt på 80 dager Raising Helen Nowhere in Africa Stepford Wives The Punisher August 06.08 8 1/2 Otto e mezzo I, Robot Jersey Girl Thunderbirds Riddicks krøniker Zalo, salmiakk og kaffe 20.08 Alt for Egil A New York Minute Laws of Attraction Win a Date with Tad Hamilton 27.08 Ararat Eternal Sunshine of The Spotless Mind Hawaii, Oslo Garfield The Village White Chicks September 03.09 Envy Min misunnelige frisør Q-gjengen Home on The Range Terminalen The Terminal 10.09 Alien Vs. Predator Fahrenheit 9/11 Ikke naken The Notebook Uno 17.09 Bad Education Door in the Floor Fire nyanser av brunt Gråtass - hemmeligheten på gården Shrek 2 The Clearing 24.09 Ae Fond Kiss Ladder 49 Man on Fire The Alamo The Return Wimbledon Oktober 01.10 Travellers and Magicians Før solnedgang The Bourne Supremacy Wicker Park 08.10 Monstertorsdag Populærmusikk fra Vittula Walking Tall 15.10 A Cinderella Story Catwoman De-Lovely Luther 22.10 Collateral 29.10 One Last Chance Two Brothers Vodka Lemon November 05.11 Blind Shaft What's It All About, Alfie? 12.11 Alexander Bridget Jones: På randen Bridget Jones: Edge of Reason Exorcist: The Beginning 26.11 Bad Santa Resident Evil: Apocalypse Desember 03.12 Surviving Christmas The Ring 2 10.12 Polar Express 26.12 Stor ståhai Shark Tale Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke flere? Eternal Sunshine of the Spotless Mind gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Litt morsomt at Donnie Darko kommer på kino. Men er det den nye eller gamle utgaven? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hva ingen ringenes herre??? skal se noen av dem, blir fort noen 100 lapper utover sommmer og høsten Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Blir nokk en del filmer å se framover .. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg overså visst Donnie Darko. Den er helt fabelaktig. Skal se den på kino for å se den på kino. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Den listen var kanskje litt kort.. og hva er poenget med den tørr spør? Et slikt formål har vi allerede.. nemlig kinoweb... www.filmweb.no Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Den listen var kanskje litt kort.. og hva er poenget med den tørr spør? Et slikt formål har vi allerede.. nemlig kinoweb... www.filmweb.no Den er da ikke for kort... Det alle filmene som kommer på kino MED bestemt premiere-dato... Meninga var å skape litt disk. rundt kommende filmer, og folk kunne skrevet... "den gleder jeg meg til " "Et slikt formål har vi allerede.. " hva mente du med det ? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eternal sunshine of the spotless mind ser jeg også fram til. Har hørt mye bra om den filmen, selv om jeg er skeptisk til Jim Carrey En annen film jeg gleder meg til er Spiderman 2 Elsker superheltfilmer som The Punisher, Spiderman og X-Men osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå