Murty Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hva synes dere om min nye webside. Jeg tar imot tilbakemeldinger på [email protected] http://murty.tk [ Denne Melding var redigert av: Murty på 2002-04-13 17:01 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 http://www.murty.tk funker ikke.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Slik ser siden ut i Opera: * Topp-logoen er kuttet i 2 * Sinnsykt stygg rosa/hvit logo * Svart bakgrunn er sjelden bra (spesielt ikke med mørk blå tekst) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Ble ikke særlig imponert.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Nå får jeg den opp.. Lære deg litt mer html og design,for fy f*** dette var støggt. Dessuten er det greit å ha et innhold på siden. (utover hei hå sug ei tå jeg heter arne og har data se her, bla ,bla bla.) Ikke for å være slem altså. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har aldri i mitt liv sett no værre... Bortsett fra de som bruker sånn AngelFire's page builder å sånn... (stjerne bakgrund og gul tekst...) Nei, lær deg Photoshop og Dreamweaver du gutt! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hei Murty! Kan ikke akkurat si at jeg synes siden din er av de lekreste jeg har sett. Kan ikke html eller annen kode, men jeg begynner å forstå meg på design. Designet er IKKE pent, rett og slett jævlig. Når det gjelder "Murty"-logoen din, for all del ikke bruk de fargene. Formen på logoen var heller ikke særlig pen. Skal gi deg et tips når det gjelder Photoshop. Dra i butikken og kjøp deg "Adobe Photoshop - Classroom In A Book". Meget nyttig og du lærer det mest grunnleggende, slik somdet å jobbe med lag, masker, grunnleggende bruk av penneverktøyet samt webgrafikk. Det følger med CD med øvelser. Koster 500kroner. Like mye som et spill, men førti ganger mer nyttig. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 trykka **** meg på quote istedenfor å redigere... argh... [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-04-14 00:22 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-14 00:20, amd_guru skrev:Hva med å se på noen tutorials?[*] [*] [*] [*] [*] [*] ...the list goes on... bare å lete litt... Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 heh heh heh.. ikke best den siden din :razz: murthy.tk logon din øverst er delt i 2 (pga framesette)+ 3 like logoer blir litt mye... og alle murty.tk logone dine har en link til hoved siden (som ikke virker) fargene er fæle... (blå rosa,hvit,grønt og svart bakgrunn) og så har du 2 e-mail adresser... en i menyen og en under... heh, holder med 1 gjør det ikke? :smile: og siden din fungerer ikke i 800*600 eller 1024*768.. (blir unødvendig scrolling på sidene) stort sett bare d jeg hadde å klage på... :smile: som nevnt tidligere så burde du prøve Dreamweaver og Photoshop.... (jeg tok photoshop sertifiseringa i går og den rocker!) skal jeg gi den et terning kast så får du 2... (ettersom du bare er 14 så skal jeg ikke gi deg lavere :razz:) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Etter å ha sett på den stygge sida og lest den stygge historien om PC-en din. Ble jeg helt blenda av å gå på hwno forumet. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Vel, siden din så vel ut som en av mine første :smile:. Bare fortsett så går det nok bra. Vil dere i midlertid se noe ordentlig bra saker. Styr til http://www.myphpbase.tk Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 OK, jeg ville anbefalt deg å legge litt mer arbeid i siden neste gang du legger den ut på nettet... :smile: - Stygg svart bakgrunn - Blå på svart vanskelig kan være vanskelig å lese - Hva var vitsen med en textbox på den første siden jeg kom inn på? - Topplogoen er delt i to(IE6 - 1280x1024) - "Murty?" var litt lite innholdrik side + Grei nok til å være føstegangsside Jeg vill sagt som de andre: Lær deg photoshop, når jeg var 11-12 lærte jeg meg photoshop uten hjelp av verken mennesker eller bøker. Ikke for å skryte, men du skulle sett de logoene, websidene og alt det der! Hvis du lærer deg photoshop så er det dritbra! Jeg vet ikke en gang om du bruker photoshop, men hvis du gjør det, lær deg å bruke "layere"(hvis ikke du kan det da)... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 det var ikke det jeg kaller imponerende nei, men alt er en start....lykke til. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Når du lager med frames må du passe på at de passer i litt lavere oppløsninger også.. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 au! et stort forbedringspotensiale her ja! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 røten side, ikke at jeg kan bede men. og wtf er den mzh sjekken? testan funka ikke akuratt bra nei. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 hehe, får nesten klage litt jeg også.. Tung side, fæle farger, utydelig, og så videre, det meste er nevnt her tror jeg.. Sjekk ut min (signatur) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Syns den ser helt grei ut jeg! Første siden jeg lagde etter å ha lært Flash så mye verre ut enn dette! (Tenk at alt blinker. Hele tiden.) Men så er jeg svak for personlige hjemmesider. Og så har han jo hatt en K6-2! Hey, det er flere av oss. Men jeg kan skrive under på det med Dreamweaver; det gjør ting enklere. Problemet er bare at det går særdeles mye tid bort på å "prøve ut ting". Uansett, ikke ta all kritikken du har fått her altfor personlig. swanky Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei ^Chap^. Du sa du tok "Photoshop sertifiseringa" igår. Hva kreves for å ta den, hvor god må man være. Er det ACE - Adobe Certified Expert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå