Gå til innhold

Microsoft Works..

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp i Microsoft Works Tekstprogram.

Farmoren min er forfatter og trenger derfor dobbel linjeavstand når hun skriver bøkene. Vet hvordan man gjør dette, men hvordan får man det til å være dobbel linjeavstand hver gang man starter et nytt dokument? Får bare til å gjøre dette i et dokument, men det er slått av neste gang du skal starte et dokument.

Hun har nettopp fått seg en bærbar og kan ikke en dritt om data, derfor burde det meste være ferdiginnstilt.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp i Microsoft Works Tekstprogram.

Farmoren min er forfatter og trenger derfor dobbel linjeavstand når hun skriver bøkene. Vet hvordan man gjør dette, men hvordan får man det til å være dobbel linjeavstand hver gang man starter et nytt dokument? Får bare til å gjøre dette i et dokument, men det er slått av neste gang du skal starte et dokument.

Hun har nettopp fått seg en bærbar og kan ikke en dritt om data, derfor burde det meste være ferdiginnstilt.

Takker for svar!

Langtfra noen guru på Word, men hvis du oppretter et dokument og lagrer dette som en mal, d.v.s en dot fil. Da skal vel dette bli ivaretatt i dokumenter bastert på denne malen.

[edit]

Fikk ikke med meg at det var snakk om Works. Dette kjenner jeg ikke i det hele tatt.

Endret av jon_gunnar
Lenke til kommentar
[edit]

Fikk ikke med meg at det var snakk om Works. Dette kjenner jeg ikke i det hele tatt.

Men det er ikke noe særlig stor forskjell mellom Works og Word. Skal prøve dette..

EDIT: Fikk det til..Tusen takk for hjelpen..

Endret av steinslett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...