Bronseku Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg vet ikke helt om Headset går under Audio-forumet her, men moderator får flytte den hvis den ikke skal være her.. Uansett, jeg skal kjøpe headset nå. Det jeg skal bruke den til er å ha de på meg når jeg løper. Da må jeg vel ha hodebøyler eller ørepropper. Jeg har fra før av Koss ThePlug, men jeg synes de faller for lett ut av ørene. Jeg har kikket på KOSS KSC22 og jeg synes de ser bra ut. Utrolig irriterende at vi ikke kan se på bildet om "høyttalerene" går inn i øret eller om de ligger på ørebrusken. Noen som har noen erfaringer med KSC22? Prisen jeg vil ligge på er ca 300 kr. Gjerne under. Lyden må være bra, med bra bass og så må de være deilige å ha på seg. Hvis noen har noen å anbefale så er det bare å rope ut! Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Koss Porta Pro er gode og helt greie å ha på seg! er ganske bra lyd i de vertfall! Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har PortaPro.. De har bra lyd, men de funker dårlig å løpe med. Med mindre man ikke bryr seg om at de faller av under treningen. Jeg ser på det som en ulempe. Skal jeg første kjøpe noe, så vil jeg ha noe som sitter behagelig og ikke faller av. Så det jeg egentlig lurer på er om det er noen som har erfaring med KOSS KSC22? Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du vil nok ha KOSS med sportsclip... Skal kjøpe meg det til sykkling men har ikkje peng no, har ikkje testa dei med andre ord.... Men clip e tingen til trening.... Don't judge me by my sayings Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er også interressert i KOSS KSC22... Ingen som har prøvd det?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har en kamerat som har sånne... har prøvd dem og de er gode og springe med og gir god lyd (til å være propper :-) ) hvis jeg ikke husker feil så ligger de ikke inni øret men på ørebrusken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå