RolfOve Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har problemer med admin kontoen min. Explorer.exe har en tendens til å klikke. Når jeg feks trykker på egenskaper for min datamaskin, låser maskinen seg. Jeg kan likevel logget ut og inn igjen. Systemet er nyinstalert og kun et fåtal av tredjepartsprogramvare er installert. Jeg vil derfor tilbakestille alle instillinger på admin kontoen eller gi eierskap til et annen bruker for å så slette admin kontoen. Jeg kan ikke endre eierskap til den innebygde kontoen for administrasjon. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis jeg forsår deg rett, så prøver du å slette brukeren "administrator" ? Jeg tror desverre ikke det er mulig! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nei, men den kan de-aktiveres. start - run - gpedit.msc. Datamaskin - windowsinnstillinger - sikkerhetsinnstillinger - lokale policyer - sikkerhetsalternativer. Vet ikke om det er det du er ute etter da.... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er egentlig ikke ute etter å stenge kontoen. Jeg vil snarere resette alle instillingene til kontoen. Da disse mest sannsynlig er opphavet til problemet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har du prøvd system gjenopretting? Kan kanskje hjelpe... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 vil ikke tilbakestille alle innstillinger for alle brukere?? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Jeg startert pcen i sikkermodus og fikk slettet brukerprofil instillingene til administrator. For de som er interissert: Egenskaper for min datamaskin --> Avansert --> Instillinger for brukerprofiler --> Slett ønskede konto-instillinger for en bruker. Det var vel almen kunnskap at dette kunne gjøres, men kom ikke på at dette måtte gjøres i sikkermodus. Takk for alle tips Endret 6. juni 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå