Bleelekwwl Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har hørt mye dårlig om vifta til Radeon 9800pro fra PowerColor.. At den faller av og bråker fært mye.. Har de fiksa det på de kortet som finns nå? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De nye kortene har nye og like vifter som andre merker. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Om du har lyst på en annen vifte kan jeg anbefale denne: Arctic Cooling VGA Silencer Rev. 3 Meget god å stillegående vifte som burde tilfredsstille de fleste Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De nye kortene har nye og like vifter som andre merker. Ikke alle, det er fremdeles noen kort med svarte plastfester, som mitt kort. Men det har uansett fungert bra, har dog ikke overklokket enda. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk mitt radeon 9800pro i går, og vet derfor ikke noe om kvaliteten. Men vifta bråker nesten ikke.. ikke etter mitt øre! (og jeg er ikke døv ) Jeg derimot vurderer å sende tilbake kortet betale et mellomlegg på 1500kr, og få et x800pro kort Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Tusen takk! Da har jeg nok ikke noe å frykte å gå for det kortet.. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Takker IPERIK for netbutikk som selger vifter til skjermkort.Min har nemlig bestemt seg for å slutte å spinne. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tusen takk! Da har jeg nok ikke noe å frykte å gå for det kortet.. Gå for det kortet du! Mye for pengene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå