Bronseku Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til alle dere som har Ipod, er det mulig å skifte batteri på Ipod'en? Jeg har hørt at det er integrert i spilleren, og hvis vi skulle finne på å bytte det selv, så kan vi vinke farvel til garantien.. Stemmer det? Ipod er lekker! Har lyst på en sånn spiller.. Men hvis batteriet ikke er noe bra, så blir jeg nødt til å vurdere iRiver iHP-120. iRiver'en er sikkert ikke dårligere, men Ipod'en er stiligere! Pluss at damene digger'n Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er ikke mulig å skifte batteri selv nei....(mener det ) Men du kan få andre enn Apple til å skifte det, husker ikke hva de heter nå i farta, men de hadde en side som var ipodlounge.com eller noe sånnt... Men det er strengt talt ikke nødvendig å skifte batteri, uansett hva folk sier om batterilevetiden på iPod'en!!! Har hatt min en stund no, og kan ikke annet enn å rose den, det er den feteste mp3spilleren på markedet(min mening )... I begynnelsen før jeg kjøpte den hadde jeg mine tvil om batteri etter allt jeg hadde hørt, bla. her på forumet, men nå er all tvil død!! Kjøp iPod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå